logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Wskazówki

28 szybkich wskazówek dotyczących maili

Email marketing
Źródło:



Nick Browne podzielił się 28 wskazówkami dotyczącymi pisania maili. Warto wykorzystać je (a przynajmniej większość) w swoim e-mail marketingu.

1. Dopasuj wezwanie do działania (CTA) i temat wiadomości, aby zwiększyć współczynnik klikalności.
2. Użyj strzałki przed linkiem: —> w ten sposób.
3. Zawsze testuj swoje linki!
4. Napisz temat jako ostatni.
5. Wskaźniki otwarć maili są znacznie zawyżone.
6. Wyczyść swoją listę ze zbędnych maili.
7. Poproś o odpowiedź w pierwszych 3 swoich mailach.
8. Edytuj. Następnie edytuj ponownie.
9. "Rozgrzej" wiele domen.
10. Zmień pole "od" w mailu, aby uzyskać więcej otwarć.
11. Tekst podglądu jest jak druga linia tematu. Używaj go.
12. Unikaj używania zbyt wielu wezwań do działania.
13. Trzymaj się JEDNEGO tematu, jednej wiadomości, jednego działania.
14. Spraw, by tekst był łatwy do przejrzenia. Rozbijaj tekst. Używaj krótkich zdań.
15. Przestań martwić się o rezygnację z subskrypcji.
16. Wysyłaj maile codziennie.
17. Sekwencje są Twoim przyjacielem.
18. Pieniądze z afiliacji to świetne pieniądze (nawet dla marek e-commerce).
19. Sprawdź reputację swojej domeny w Google Postmaster.
20. Sprawdź swoją dostarczalność za pomocą Mail Genius, Mail-tester i Glockapps.
21. Sprzedawaj kliknięcie, a nie produkt.
22. Po dostarczalności, tematy wiadomości są najważniejsze.
23. Ale ciężko pracuj, aby temat wiadomości stał się mniej przydatny.
24. Dodaj znacznik "‌" w tekście podglądu, aby utworzyć puste miejsce (nie działa w Maropost).
25. Istnieją więcej niż 3 sposoby monetyzacji danych.
26. Przetestuj wszystko.
27. Jeśli nie śledzisz swoich danych, przeprowadzasz zły eksperyment.
28. Pisz jak osoba, a nie firma.