logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Hashtag

Idealna strategia hashtagów i opisów na Instagramie

Facebook / Instagram Social media
Źródło:



Jeśli kiedykolwiek korzystałeś z Instagrama, prawdopodobnie widziałeś ludzi dodających 30 hashtagów do swoich postów. Co więcej - nic nie było w opisie/podpisie pod zdjęciem.

Kiedy więc warto dodawać dużo hashtagów i czy warto zamieszczać opisy na Instagramie?

W jednym z badań przeanalizowano 65 000 rolek i 180 000 postów na Instagramie, z których wyciągnięto takie oto dwa wnioski dotyczące tego, co pomaga treściom osiągać lepsze wyniki:

• Wniosek 1: Hashtagi pomagają

Rolki, które miały więcej niż jeden hashtag miały średnio o 30% większy zasięg (i około 18% większe zaangażowanie) niż te bez hashtagów.

Optymalna liczba hashtagów wynosi od 2 do 4.

Używaj więc kilku hashtagów, ale nie 30 jak w przytoczonym przykładzie. I niech te hashtagi będą powiązane z treścią posta.

• Wniosek 2: Posty zyskują dzięki długim opisom. Rolki nie.

Infografika

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że krótkie opisy dominują w przypadku rolek. Filmy są bowiem dość oczywiste, a rolki dają właśnie ten strzał dopaminy i użytkownik może iść dalej.

Natomiast zaskakująca jest skuteczność długich opisów (ponad 1000 znaków) w postach i rolkach. 1000 znaków mają posty na LinkedIn i do tej pory tak długie opisy nie były często spotykane na Instagramie. Okazuje się, że długie opisy zdecydowanie sprawdzają się w przypadku zdjęć i karuzeli, ale dobrze wypadają również w przypadku rolek.