Marketing: wskazówki i strategie
Praktyczne porady i strategie marketingowe, które łatwo wdrożysz w swoim biznesie.
Jeśli szukasz prostego, a zarazem skutecznego szablonu sekwencji maili sprzedażowych, to warto skorzystać z takiego:
Problem → Pobudzenie → Rozwiązanie
Przykład:
Problem: "Dziesiątki milionów ludzi zostało zwolnionych w 2023 roku".
Pobudzenie: "A recesja jeszcze się nie skończyła - nadchodzi kolejna fala recesji".
Rozwiązanie: "Oto jak sprawić, by stać się niezastąpionym w swojej firmie".
1.Zmuszasz czytelników do myślenia o problemie.
2.Sprawiasz, że problem wydaje się jeszcze gorszy.
3.A następnie proponujesz rozwiązanie tego problemu, teraz, gdy jest on najważniejszy.
Taki prosty schemat możesz teraz wykorzystać do stworzenia sekwencji maili sprzedażowych:
• E-mail #1: Ustal problem (Problem)
• E-mail #2: Wzmocnij konsekwencje (Pobudzenie)
• E-mail #3: Podziel się historią transformacji (Podsuń rozwiązanie)
• E-mail #4: Poprzyj swoją ofertę dowodem społecznym (Udowodnij skuteczność rozwiązania)
• E-mail #5: Wreszcie ujawnij ofertę i pokaż, jak to działa (Rozwiązanie)
• E-mail #6: Stwórz pilną potrzebę poprzez ograniczenie czasu lub dodatkowe bonusy