logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Konwersja

5 przyczyn słabych konwersji

Konwersja Lejek sprzedażowy
Źródło:



Jeżeli masz problem z osiąganiem odpowiednich konwersji, to prawdopodobnie będzie to z powodu jednej z tych rzeczy:

1. Skupianie się na cechach usługi lub produktu

Ludzie nie kupują cech produktu. Kupują to co produkt dla nich zrobi. To powinien być główny cel Twojej komunikacji.

2. Brak wiedzy, dlaczego klienci kupują

Niezrozumienie swoich odbiorców najczęściej prowadzi do zerowych konwersji. Jaki jest PRAWDZIWY powód, dla którego kupują Twój produkt lub usługę? Nigdy nie zakładaj, zawsze pytaj. Odpowiedzi Cię zaskoczą

3. Nierozpowszechnianie reklam na różnych poziomach świadomości

Kierowanie jednej i tej samej reklamy do wszystkich użytkowników, bez uwzględniania ich poziomów świadomości, może prowadzić do słabych konwersji.

O co chodzi z tymi poziomami świadomości? Mamy tutaj:
-osoby nieświadome
-osoby świadome problemu
-osoby świadome rozwiązania
-osoby świadome produktu, który ten problem rozwiązuje

Długa dobra reklama powinna być w stanie przyciągnąć nieświadomą osobę, uświadomić jej problem, a następnie pokazać rozwiązanie w postaci Twojego produktu lub usługi.

4. Słabe nagłówki

Dobry nagłówek powinien skupiać się na czytelniku. Używanie WIIFM (What's In It For Me? i FOMO (Fear Of Missing Out) może tutaj dobrze zadziałać.

5. Niezrozumienie odbiorców

Niezrozumienie odbiorców i powodów, dla których kupują od Ciebie to najprawdopodobniej najczęstszy błąd i przyczyna słabych konwersji. Dlatego bezpośrednie pytanie klienta jest tutaj na wagę złota (pod warunkiem, że wiesz jakie pytania zadawać).