Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?
Email marketing KonwersjaŹródło:
Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć.
A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć:
1. Pisz zwięźle
Większość skrzynek pocztowych pokazuje tylko 35-50 znaków z tekstu podglądu. Dlatego staraj się pisać tekst podglądu tak, aby mieścił się on w tym limicie i tym samym był poprawnie wyświetlany na większości urządzeń.
2. Wzbudzaj ciekawość
Ciekawość to główny powód, dla którego ludzie otwierają maile. Wzbudzaj więc ciekawość poprzez informowanie użytkownika co znajdzie on w środku maila.
3. Oferuj zachętę
Ludzie czytają tylko maile, które oferują im coś, czego oni pragną. Mów więc swoim odbiorcom co dostaną, jeśli otworzą Twojego maila.
4. Załącz wezwanie do działania (CTA)
Czasami musisz powiedzieć ludziom co chcesz, aby zrobili. Zawrzyj w tekście podglądu takie CTA, które zachęci ludzi do otwarcia maila.
5. Używaj emotikonek
Emotikonki dodają charakteru Twoim tekstom oraz pozwalają się wyróżnić. Używaj ich jednak oszczędnie i stosownie do tego co piszesz, tak aby przyciągnąć wzrok czytelnika.
6. Dodaj personalizację
Personalizacja pozwoli Ci łatwiej łączyć się z Twoimi odbiorcami. Dostosuj swój tekst podglądu uwzględniając w nim imię subskrybenta, informacje o nim i jego preferencje.
7. Testuj
Testy A/B (split-testy) Twojego tekstu podglądu pozwolą wybrać ten najlepszy. Dlatego wypróbuj kilka tekstów podglądu i przeanalizuj z nich dane, aby ulepszyć swoją wiadomość.
8. Nie powtarzaj tytułu maila
Celem podglądu tekstu jest uzupełnienie tytułu maila, a nie jego powtarzanie. Użyj podglądu tekstu, aby dostarczyć odbiorcy więcej informacji o tym co zawiera Twój mail.
9. Używaj "słów mocy"
Poprawne używanie "słów" mocy" pozwoli Ci wzbudzić większe zainteresowanie u odbiorców. Jeśli tytuł Twojego maila nie zawiera "słów mocy", to warto 1-2 takie słowa zawrzeć właśnie w podglądzie tekstu (przykładowe "słowa mocy": zniżka, rabat, prezent, promocja, pieniądze, oszczędność, limitowany, cena itp).