logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Marka osobista

Jak budować markę osobistą w oparciu o osobowość?

Marka osobista Społeczność
Źródło:



Osoby, które chcą budować markę osobistą, najczęściej dają dużo wartości, są świetne w tym co robią i mają ogromną wiedzę specjalistyczną. Tyle, że to nie wystarczy, żeby zbudować dużą społeczność wokół siebie i rozwinąć markę osobistą.

Trudność z budowaniem grupy odbiorców i pozyskiwaniem wymarzonych klientów może wynikać z tego, że w dostarczanych treściach jest brak osobowości takiej osoby - te treści są po prostu "suche" i ciężko się je czyta.

Jak zatem w swoich treściach zawrzeć "więcej siebie"? Tym bardziej, że większości osób nie przychodzi to łatwo. Oto kilka pomysłów, które możesz wykorzystać. Użyj tych, które wydają ci się odpowiednie, a odrzuć te, które nie, ponieważ pokazywanie osobowości powinno być… NATURALNE. I nigdy, przenigdy nie wymuszone.

1.Opowiadanie historii
Historie są kluczowym mechanizmem, za pomocą którego mózg odbiera i przetwarza informacje. Ludzie wręcz kochają historie. Dlatego staraj się (jeśli możesz) w swoich treściach dzielić swoimi historiami. Dzięki temu Twoje treści będą bardziej zapadały w pamięć i pokażesz swoim odbiorcom swoją osobowość (w końcu dzielisz się swoim życiem osobistym).

2.Celowo błędnie napisane słowa
Pokazujesz, że też jesteś człowiekiem i popełniasz błędy. Najczęściej jednak jest to rodzaj wewnętrznego żartu z Twoimi odbiorcami.

3.Wewnętrzne żarty
Pokaż, że masz poczucie humoru. Ludzie uwielbiają się śmiać.

4.Dokumentuj swoje życie
Jeśli nie dzielisz się częścią swojego życia z odbiorcami, to nie budujesz swojej marki. Twoi odbiorcy chcą Cię poznać, wiedzieć nad czym pracujesz i z czym się zmagasz.

5.Rób rzeczy, których inni się boją
Wielu Twoich odbiorców powstrzymuje ich własny strach. Dlatego kiedy robisz rzeczy, których oni się boją, inspirujesz ich.

6.Ujawnij swoje unikalne zainteresowania
Ludzie będą Cię kojarzyć z nimi. Kiedykolwiek w swoim życiu natkną się na te nietypowe rzeczy, którymi się interesujesz - pomyślą o Tobie.

7.Humor
Ludzi przyciągają ludzie, którzy ich rozśmieszają.

8.Pokaż, czego nie lubisz
W swoich treściach pokazuj rzeczy, których nie lubisz, ponieważ pokazuje to, że jesteś prawdziwą osobą. Nikt nigdy nie ufa robotowi, który ma idealną osobowość, ponieważ taka osoba po prostu nie istnieje. Kiedy ujawniasz małe rzeczy, które cię denerwują, zdejmujesz warstwę siebie i stajesz się bardziej ludzki dla swoich odbiorców.

9.Bądź nieprzewidywalny
Ludzie nudzą się przewidywalnością.

10.Zostań komentatorem
To jest bardzo proste i dostępne dla każdego, nawet jeśli nie ma żadnego doświadczenia ani umiejętności. To, co robisz, to bierzesz coś popularnego, takiego jak książka, podcast, bieżące wydarzenie itp. i dajesz swój unikalny komentarz na ten temat. Jakie są twoje przemyślenia? Jakie są twoje opinie? Jakie lekcje z tego wyciągnąłeś? W jaki sposób przypomniało ci to inne doświadczenie?