logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Bonus

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

Oferta Wskazówka
Źródło:



W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi:

1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu
Oddziel wszystko inne jako "bonus".

2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem bonusu
• Jeśli zamkną ofertę, możesz ich zaskoczyć bonusami. Jeśli nie zamkną, możesz zwiększyć wartość oferty, oferując bonusy.
• Im więcej bonusów dodasz do oferty, tym trudniej będzie ludziom oprzeć się psychologicznej zasadzie wzajemności. "O, on robi dla mnie tak wiele".

3.Dodaj więcej informacji i powiedz ludziom:
• Jak bonus odnosi się do ich problemu
• Jak odkryłeś bonus/co zrobiłeś, aby stworzyć bonus (iluzja pracy)
• Pokaż, że bonus sprawi, że rzeczy będą szybsze, łatwiejsze i będą wymagały mniej wysiłku/poświęcenia (pokazanie korzyści)
• Udowodnij, że ten bonus jest wartościowy (pokaż dowód od wcześniejszych klientów)
• Namaluj wyrazisty obraz mentalny tego, jak będzie wyglądało życie klienta po użyciu bonusu i doświadczaniu korzyści z niego płynących
• Przypisz bonusowi wartość cenową i uzasadnij ją
• Odnieś się do konkretnej obawy/problemu w umyśle potencjalnych klientów - dlaczego nie mogą oni odnieść sukcesu (bonus powinien udowodnić, że ich przekonanie jest błędne)
• Bonus powinien rozwiązać kolejny problem potencjalnego klienta, zanim zda on sobie sprawę z jego istnienia

Z psychologicznego punktu widzenia, jeśli w Twojej ofercie pojawią się te wszystkie bonusy, to kupujący pomyśli sobie: "Cóż, podstawowa oferta musi być bardziej wartościowa niż te wszystkie bonusy".

A jeśli przypiszesz bonusom cenę wyższą niż w przypadku oferty podstawowej, stanie się dla niego oczywiste, że ta oferta jest nie do odrzucenia.