logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Twitter

Jak się wybić na X (Twitterze)?

Social media Twitter / X
Źródło:



Odkąd władzę nad Twitterem (obecnie X) przejął Elon Musk, sporo się zmienia. Zmienia się także algorytm samego X (Twittera).

Najważniejsza zmiana to taka, że 1 odpowiedź jest warta tyle co 13,5 retweetów lub 27 polubień.

Jak zatem optymalizować swoje posty pod to, aby otrzymywać jak najwięcej odpowiedzi, aby dzięki temu zwiększać zasięgi?

Oto 16 praktycznych wskazówek jak to zrobić:

1.Konkurs na komentarz

Utwórz konkurs wokół swoich treści. I udostępnij go w komentarzach.

2.Podziel się opinią

"Opinie są jak pępki. Każdy ma jedną" - tak mówił słynny koszykarz Shaq (Shaquille O’Neal).

Dlatego podziel się nią w komentarzach.

3.Zachęć do pytań

Masz doświadczenie w danym temacie? Udostępnij swój profil do zadawania pytań i pozwól na "zalew" odpowiedzi.

4.Wygłoś oświadczenie

Są dwie strony medalu. A kiedy składasz oświadczenie, są ludzie, którzy się z nim zgadzają i się nie zgadzają. Udostępnij swój profil do dyskusji tych dwóch przeciwstawnych grup.

5.Skorzystaj z czyjegoś zasięgu

Każdy post, który staje się wirusowy, otwiera drzwi do nowych kont. Wykorzystaj więc sekcję komentarzy nie Twojego postu, aby zwiększyć swoje zasięgi.

6.Zainicjuj rozmowę

Można to zrobić na dwa sposoby:
• Złóż oświadczenie. Następnie zakończ je pytaniem otwartym.
• Po prostu zadaj pytanie.

7.Podziel się swoim życiem osobistym

Ludzie łączą się i reagują na to, co ich dotyczy albo z czym mają coś wspólnego.

8.Zdjęcia ważniejsze niż tekst

Tweety z obrazami są inaczej kategoryzowane i zyskują przewagę nad postami tekstowymi. Włącz więcej multimediów (obrazów, GIF-ów) do swoich postów. 3-4 obrazy wystarczą.

9.Działaj publicznie

Obraz jest wart tysiąca słów. A kiedy działasz publicznie, obraz jest pomostem do tysiąca prawdziwych fanów.

10.Memy

Chcesz wzmocnić przekaz? Zamieść mem. Dopóki Elon Musk jest właścicielem X, memy zawsze będą działać.

11.Wskazówki

Weź coś przydatnego. Udostępnij to jako wskazówkę. I zrób to wizualnie.

12.Pokaż swoją markę od kulis

Szum zaczyna się przed premierą, a nie po tym, jak produkt trafi do sprzedaży. Wprowadź fanów w proces projektowania, aby zoptymalizować doświadczenia zakupowe.

13.Wątki wizualne

Rok 2022 dotyczył wątków.

Rok 2023 to wątki wizualne.

A czy tekst wciąż ma znaczenie? Tak, ale bardziej liczy się to, jak go ustrukturyzujesz.

14.Udostępniaj długie posty

Nie dziel historii na kilka tweetów. Udostępnij wszystko naraz.

15.Zamieszczaj filmy

Elon Musk chce, by X (Twitter) konkurował z YouTube. Z tego powodu nowy algorytm promuje wideo.

Dlaczego? Zatrzymuje ludzi na Twitterze na dłużej.

16.Sfilmuj swój wątek

Nie pisz o swojej wiedzy. Nagraj i podziel się nią.