Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Odkąd władzę nad Twitterem (obecnie X) przejął Elon Musk, sporo się zmienia. Zmienia się także algorytm samego X (Twittera).
Najważniejsza zmiana to taka, że 1 odpowiedź jest warta tyle co 13,5 retweetów lub 27 polubień.
Jak zatem optymalizować swoje posty pod to, aby otrzymywać jak najwięcej odpowiedzi, aby dzięki temu zwiększać zasięgi?
Oto 16 praktycznych wskazówek jak to zrobić:
1.Konkurs na komentarz
Utwórz konkurs wokół swoich treści. I udostępnij go w komentarzach.
2.Podziel się opinią
"Opinie są jak pępki. Każdy ma jedną" - tak mówił słynny koszykarz Shaq (Shaquille O’Neal).
Dlatego podziel się nią w komentarzach.
3.Zachęć do pytań
Masz doświadczenie w danym temacie? Udostępnij swój profil do zadawania pytań i pozwól na "zalew" odpowiedzi.
4.Wygłoś oświadczenie
Są dwie strony medalu. A kiedy składasz oświadczenie, są ludzie, którzy się z nim zgadzają i się nie zgadzają. Udostępnij swój profil do dyskusji tych dwóch przeciwstawnych grup.
5.Skorzystaj z czyjegoś zasięgu
Każdy post, który staje się wirusowy, otwiera drzwi do nowych kont. Wykorzystaj więc sekcję komentarzy nie Twojego postu, aby zwiększyć swoje zasięgi.
6.Zainicjuj rozmowę
Można to zrobić na dwa sposoby:
• Złóż oświadczenie. Następnie zakończ je pytaniem otwartym.
• Po prostu zadaj pytanie.
7.Podziel się swoim życiem osobistym
Ludzie łączą się i reagują na to, co ich dotyczy albo z czym mają coś wspólnego.
8.Zdjęcia ważniejsze niż tekst
Tweety z obrazami są inaczej kategoryzowane i zyskują przewagę nad postami tekstowymi. Włącz więcej multimediów (obrazów, GIF-ów) do swoich postów. 3-4 obrazy wystarczą.
9.Działaj publicznie
Obraz jest wart tysiąca słów. A kiedy działasz publicznie, obraz jest pomostem do tysiąca prawdziwych fanów.
10.Memy
Chcesz wzmocnić przekaz? Zamieść mem. Dopóki Elon Musk jest właścicielem X, memy zawsze będą działać.
11.Wskazówki
Weź coś przydatnego. Udostępnij to jako wskazówkę. I zrób to wizualnie.
12.Pokaż swoją markę od kulis
Szum zaczyna się przed premierą, a nie po tym, jak produkt trafi do sprzedaży. Wprowadź fanów w proces projektowania, aby zoptymalizować doświadczenia zakupowe.
13.Wątki wizualne
Rok 2022 dotyczył wątków.
Rok 2023 to wątki wizualne.
A czy tekst wciąż ma znaczenie? Tak, ale bardziej liczy się to, jak go ustrukturyzujesz.
14.Udostępniaj długie posty
Nie dziel historii na kilka tweetów. Udostępnij wszystko naraz.
15.Zamieszczaj filmy
Elon Musk chce, by X (Twitter) konkurował z YouTube. Z tego powodu nowy algorytm promuje wideo.
Dlaczego? Zatrzymuje ludzi na Twitterze na dłużej.
16.Sfilmuj swój wątek
Nie pisz o swojej wiedzy. Nagraj i podziel się nią.