logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

SEO

Zwiększ swoje SEO o 10-50% dzięki linkowaniu wewnętrznemu

SEO
Źródło:



Google ma boty, które przeszukują Internet, klikając linki. Boty robią to okresowo i korzystają najczęściej z map witryn przesyłanych przez ich właścicieli. A wszystko to po to, aby pomóc znaleźć i zaindeksować strony w wyszukiwarce Google.

Prawie każdy wie jak duży wpływ na SEO mają wartościowe linki zewnętrznych (z innych stron internetowych). Tyle, że pozyskiwanie takich linków nie jest łatwe i najczęściej bywa bardzo kosztowne.

Tymczasem zapominamy, że możemy naprawdę sporo zdziałać jeśli chodzi o SEO za pomocą linków wewnętrznych czyli takich, które wskazują (linkują) inne strony w naszej witrynie. Agencja Ethana Smitha twierdzi, że odpowiednie zadbanie o linkowanie wewnętrzne może zwiększyć liczbę wyświetleń w wyszukiwarce o 10 do 50% w ciągu 50 dni.

Poznaj zatem 7 najważniejszych wskazówek dotyczących linkowania wewnętrznego:

#1. Nie linkuj do strony tylko raz, zrób to minimum 7 razy

Jeśli chcesz, aby stronę można było znaleźć za pomocą wyszukiwania, umieść link do niej na wielu (minimum 7) stronach.

#2. Najważniejszy jest link ze strony głównej

Umieść na swojej stronie głównej linki do wszystkich najważniejszych stron w Twoim serwisie.

#3. Stwórz stronę HTML z mapą do każdej strony Twojej witryny

I ze stron strony głównej Twojej witryny dodaj link to strony z mapą wszystkich stron.

#4. Dodaj linki nawigacyjne dla całej witryny w nagłówku, stopce lub pasku bocznym

#5. Nie polegaj tylko na linkach w stopce

Google przywiązuje większą wagę do linków w głównym obszarze treści strony niż w stopce, ponieważ jest większe prawdopodobieństwo, że będą one klikane przez odwiedzających stronę ludzi.

#6. Używaj kontekstowego "anchora"

Zamiast pisać "Dołącz do naszej społeczności marketingowej, klikając tutaj" napisz "Dołącz do naszej społeczności marketingowej".

#7. Upewnij się, że nie masz żadnych niedziałających linków

Znajdź niedziałające linki za pomocą narzędzi audytowych, takich jak Screaming Frog, Ahrefs i Semrush.