Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Umieszczanie formularza zapisu (np. na newsletter) w stopce strony niewiele daje. Podobnie zresztą jak zamieszczenie podobnego formularza na dole długiego artykułu na blogu.
Co zatem może działać i przyczynić się do zwiększenia liczby subskrybentów? Oto dwa pomysły:
#1. Wyskakujące okienka (modals / pop-ups)
Nic bardziej nie irytuje użytkownika niż wyskakujące okienko tuż po wejściu na stronę. Pop-upy mogą być jednak bardzo skutecznym narzędziem na pozyskanie subskrybenta, jeśli zrobisz to dobrze.
Spróbuj aktywować wyskakujące okienka z formularzem zapisu po 5 minutach albo kiedy użytkownik przeczytał/zeskrolował około 40% tekstu. W takim razie użytkownik uzyskał już jakąś wartość z odwiedzin na Twojej stronie.
Ważne, aby w tym okienku, które wyskoczy poinformować użytkownika jaką dodatkową wartość uzyska, jeśli wypełni formularz.
A jeszcze lepiej, jeśli użyjesz lead magnetu związanego z treścią, którą właśnie czytał użytkownik.
#2. Ograniczona treść
Świetnie się sprawdza w przypadku długich, szczegółowych artykułów. Podziel wtedy artykuł na dwie części - pierwszą z nich udostępnij wszystkim, drugą tylko użytkownikom, którzy zostawią swój adres mailowy.
Zamiast drugiej części artykułu wstaw formularz, w którym użytkownik może zostawić swojego maila. Poinformuj go, że aby odblokować dalszą część artykułu musi podać swój adres mailowy. Warto w tym miejscu wspomnieć również o innych korzyściach jakie daje zapisanie się na Twoją listę.