Marketing: wskazówki i strategie
Praktyczne porady i strategie marketingowe, które łatwo wdrożysz w swoim biznesie.
Masz już lead magnet, którym jesteś w stanie przyciągnąć użytkowników? To świetnie. Ale co dalej?
Specjalista od e-mail marketingu Jeff Felten podzielił się formułą sekwencji maili powitalnych, którą możesz wykorzystać kiedy oferujesz użytkownikom lead magnet.
Oto ona:
Dzień 1: Mail powitalny (przy rejestracji użytkownika - zapisie na lead magnet)
• Dostarczasz lead magnet
• Brak CTA (wezwanie do działania)
Dzień 2: Sekretny mail
• Pokaż w jaki sposób używać lead magnetu
• Brak CTA
Dzień 4: Mail przypominający
• Przypomnij użytkownikowi o użyciu/wykorzystaniu lead magnetu
• Brak CTA
Dzień 5: Mail z Twoją historią
• Podziel się swoją historią, aby zyskać wiarygodność i empatię
• Delikatne CTA
Dzień 6: Mail z case study
• Podziel się dowodami i Twoją unikalną filozofią
• Delikatne CTA
Dzień 7: Mail dający wartość + unikalne pozycjonowanie
• Naucz unikalnej perspektywy / pokaż, dlaczego jesteś inny
• Wyraźne CTA
Dzień 8: Rozbij obiekcje użytkownika
• Znajdź największą obiekcje użytkownika i ją rozbij
• Bezpośrednie CTA
Dzień 9: Wideo z zapowiedzią
• Wideo lub zdjęcia pokazujące Twój produkt od środka
• Bezpośrednie CTA
Dzień 16: Kontynuacja wątku
• Jeśli użytkownik nie podjął żadnych działań, których oczekujesz, ustal oczekiwania na przyszłość
• Delikatne CTA