logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Obserwujący

Jak zdobyć pierwszych 1000 obserwujących?

LinkedIn Social media
Źródło:



Kiedy przeglądasz czyjś profil i zobaczysz, że ma on 300 obserwujących, prawdopodobnie nie klikniesz przycisku "Obserwuj".

A jeśli trafisz na profil osoby z mnóstwem "wyznawców", to zakładasz, że też powinieneś ten profil polubić lub obserwować.

Dowód społeczny w postaci liczby osób obserwujących jest tutaj potężnym motywatorem.

Osoba, która ma niewielu obserwujących musi Cię zachwycić, abyś dodał ją do obserwowanych. Z kolei osoba posiadająca rzeszę fanów może publikować frazesy, a i tak większość ludzi będzie pod wrażeniem.

Ta sama zasada dotyczy postów.

Post posiadający 10 000 polubień ma wykładniczo większe szanse na otrzymanie kolejnego polubienia i komentarza od kogoś, niż post z 10 polubieniami. A zwłaszcza od kogoś innego niż zagorzały fan.

Zdobywanie obserwujących polega w dużej mierze na zwiększaniu liczby zagorzałych fanów, którzy lubią w zasadzie wszystko, co publikujesz, zwiększając szanse na to, że nieznajomi podążą za stadem i również polubią Twój post.

Progi psychologiczne

Istnieje kilka "progów psychologicznych:"
• 1 000: Tutaj ludzie myślą: "w porządku, nie są zupełnie nowi".
• 5 000: "Nie jest kompletnym nikim".
• 10 000. "Hmm, może mają coś do powiedzenia".
• 50 000. "W porządku, to twórca na fali wznoszącej".
• 100 000. "To jest wiarygodny twórca".
• 500 000 lub nawet milion. "Jak to możliwe, że jeszcze nie znam tej osoby?".

Jeśli jesteś na początku, musisz wywalczyć sobie drogę do pierwszych 1000, 5000 i 10000 obserwujących.

A oto kilka nietypowych sposobów na zdobycie obserwujących:

• Pisz bezpośrednie wiadomości do osób, które się zaangażowały w Twoje posty, aby podziękować im lub rozpocząć rozmowę. Często takie osoby stają się Twoimi obserwującymi.
Komentuj posty innych osób, które są na podobnym etapie co Ty. Rozpocznij konwersację. Następnie obserwuj ich/wyślij prośbę o nawiązanie kontaktu i bezpośrednią wiadomość.
Komentuj komentarze innych osób pod postami twórców z dużymi zasięgami. Ponownie - rozpocznij rozmowę i obserwuj ich/wyślij prośbę o nawiązanie kontaktu i bezpośrednią wiadomość.
Poproś znajomych, aby Cię obserwowali. W ten sposób zyskasz pierwszych obserwujących.
Wyślij prośbę o nawiązanie kontaktu lub obserwuj w zasadzie każdego, kogo kiedykolwiek spotkałeś lub z kim wchodziłeś w interakcję.
Dodaj link do swojego profilu jako swój podpis w wiadomościach e-mail.

Sposób na LinkedIn

Na LinkedIn, jeśli ktoś zaakceptuje Twoją prośbę o nawiązanie kontaktu, automatycznie staje się Twoim "obserwującym". Jeśli więc uda ci się skłonić ludzi do zaakceptowania twoich próśb, możesz nawet rozwijać się bez publikowania postów.

Możesz zautomatyzować ten proces za pomocą narzędzi takich jak WeConnect. Podajesz tutaj listę osób, z którymi chcesz się połączyć, a on wysyła dziennie około 20 próśb o nawiązanie kontaktu do tych osób. Jeśli 50% z nich zaakceptuje Twoją prośbę, oznacza to 300 nowych obserwujących miesięcznie. A ci co właśnie nawiązali z Tobą kontakt prawdopodobnie będą widzieć co publikujesz przez pierwszy przez tydzień lub dwa.

A jeśli uda ci się uzyskać wyższy niż 50% wskaźnik akceptacji, będziesz rozwijać się jeszcze szybciej. Możesz to zrobić, identyfikując osoby, które z większym prawdopodobieństwem zaakceptują Twoje prośby o nawiązanie kontaktu, np:
• Osoby z tego samego miasta.
• Osoby, które ukończyły tą samą szkolę co Ty.
• Osoby z tym samym tytułem zawodowym lub doświadczeniem.
• Osoby, które pracują lub pracowały w tej samej firmie.
• Osoby, które już zaangażowały się w jeden z Twoich postów lub z grubsza już Cię znają.
• Osoby, które są członkami tej samej społeczności.