logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Landing page

Jak stworzyć dobry landing page?

Landing page
Źródło:



Dobry landing page (strona lądowania) ma ogromny wpływ na konwersję, a co za tym idzie na sprzedaż. Warto więc przyłożyć się do tego, aby Twój landing page był wykonany perfekcyjnie. Oto o co powinieneś zadbać:

Po pierwsze ladning page można podzielić na dwie części: część widoczną od razu (above the fold) oraz część widoczną po scrollowaniu (below the fold).

W części widocznej od razu powinny się znaleźć następujące elementy:

1.Tytuł: Wyjaśnij jaką wartość dajesz.
2.Podtytuł: Wyjaśnij jak tworzysz tę wartość.
3.Wizualizacja: Pozwól odbiorcy zobaczyć efekt.
4.Dowód społeczny: Zbuduj zaufanie pokazując opinie.
5.Wezwanie do akcji (CTA): Zmaksymalizuj łatwość zapisania się lub podjęcia jakiegoś kroku, na którym Ci zależy.

Część widoczna od razu powinna wyglądać mniej więcej tak:
Część widoczna od razu

Teraz przejdźmy do części widocznej po przewinięciu strony (nie widać jej od razu, użytkownik musi przewinąć stronę, aby zobaczyć co tam jest, bo na tym pierwszym ekranie się to nie zmieściło). Ta sekcja below the fold robi właśnie sprzedaż. Oto 5 kolejnych elementów, które powinny się znaleźć na landing page'u:

6.Konkretna wartość: Pokaż dokładnie wartość obiecaną w tytule oraz rozwiej wszelkie obiekcje klienta/użytkownika. W rozwianiu obiekcji klientów najlepiej sprawdzą się te pytania, które najczęściej dostajesz od klientów. Możesz tu na nie odpowiedzieć rozbijając w ten sposób wszystkie obiekcje klientów.

7.Więcej dowodów społecznych: Zbuduj zaufanie opiniami klientów. Pokaż ich sukcesy. W części widocznej od razu Twoim celem było osiągnięcie wiarygodności. Tutaj dowód społeczny ma zachęcić klientów do działania - to taka darmowa przepustka do sprzedaży Twojego produktu. Możesz tutaj wykorzystać istniejących klientów, aby pokazać wartości, które obiecujesz dostarczyć np. "Uzyskaj uśmiech, który kochasz" i wtedy pokazujesz uśmiechniętych klientów.

8.FAQ (najczęściej zadawane pytania): Jeśli wiesz o obiekcjach klientów lub cechach produktu, o których nie wspomniałeś wyżej, to doskonałym miejscem na to jest sekcja FAQ. Zapisz te wszystkie obiekcje i cechy produktu w pytania i odpowiedz na nie.

9.Drugie wezwanie do akcji (CTA): Umieść kolejną opcję zapisu lub zakupu. Tym razem masz dużo miejsca, więc na przycisku możesz przypomnieć klientowi dlaczego powinien w niego kliknąć.

10.Zostań zapamiętany czyli nota założycielska: Napisz historię dzięki której klient łatwiej Cię zapamięta. Możesz użyć następującego schematu:
• Postaw się w sytuacji klienta
• Wyjaśnij problem
• Weź odpowiedzialność za problem
• Pokaż szczęśliwe zakończenie
Prowadzisz klientów ścieżką, którą sami będą chcieli podążać.

A oto pełny schemat poprawnego landing page'a:

Cały landing page

I na koniec pamiętaj -  ludzie kupują od ludzi.

Pełny tekst wraz z dokładnymi wyjaśnieniami oraz obrazkami znajdziesz w tym artykule.