logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

TikTok

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

Reklama TikTok
Źródło:



TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook).

Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się najlepiej.

O skuteczności reklam na TikToku decydują jednak przede wszystkim niesamowite kreacje reklamowe. Oto 4 wskazówki jak takie kreacje tworzyć:

1.Zwrócenie uwagi

Liczy się nawet pierwsza klatka. Tylko 25% użytkowników ogląda więcej niż pierwsze 5 sekund filmu.

Twój film powinien zaczynać się akcją i ekscytującym dźwiękiem, aby zmaksymalizować zaangażowanie użytkownika.

Wyświetl kuszący nagłówek (np. "Ta aplikacja zmieni Twoje życie! ").

Pokaż nietypowy lub prowokujący obraz, aby zaintrygować użytkownika.

2.Sprzedawaj za pomocą historii

Autentyczność jest tym, co rezonuje. Twój film nie może wyglądać jak reklama.

Ludzie kupują na TikTok, gdy opowiadasz im wiarygodną historię. Historię, która sprzedaje korzyści związane ze stylem życia, jakie zapewnia Twój produkt.

3.Reklamy powinny być krótkie, szybkie i proste

Około 60% filmów o najwyższym współczynniku klikalności przekazuje wiadomość w ciągu pierwszych trzech sekund trwania filmu, a cała reklama ma nie więcej niż 30 sekund.

Łącz ze sobą 1-2-sekundowe krótkie ujęcia kręcone pod różnymi kątami i z różnymi prędkościami kamery. Wycinaj pauzy i przerwy tak często, jak to możliwe.

4.Wprowadzaj duże zmiany, a następnie powtarzaj to, co działa

Nie nauczysz się wiele, uruchamiając 10 reklam, które wyglądają mniej więcej tak samo.

Przetestuj dużą liczbę bardzo różnych kreacji reklamowych, aby znaleźć to, co rezonuje z odbiorcami.

Odrzucaj reklamy, które nie działają. Skup się tylko na najlepszych. Wprowadzaj duże zmiany co kilka tygodni.