logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Przewodnik dla kupującego

Jak napisać i dlaczego warto mieć przewodnik dla kupującego?

Content Marketing
Źródło:



Strona docelowa (landing page) powinna być zwięzła i interesująca. W innym przypadku będzie ona nudzić wchodzących na nią ludzi.

To oznacza jednak, że może nie przekazać ludziom wszystkiego, co muszą wiedzieć, aby podjąć decyzję o zakupie.

Dlatego Tim Hanson, ekspert od SEO, zaleca stworzenie przewodnika kupującego:

"Szczegółowy przewodnik zakupowy jest przydatny dla każdego, kto chce rozwiązać dany problem i daje takiej osobie wiele argumentów przemawiających za zakupem produktu/usługi”.

A oto szablon, którego możesz użyć do stworzenia własnego przewodnika dla kupującego:

1.Wprowadzenie do podstawowych zagadnień.
2.Pytania pomagające użytkownikowi w samodzielnym doborze produktu/usługi (początkujący, średniozaawansowany, zaawansowany).
3.Zdiagnozowanie sytuacji w jakiej znajduje się kupujący (jeśli X i Y, to zrób Z).
4.Przedstawienie cech/funkcji/korzyści różnych kategorii/pakietów.
5.Ceny związane z różnymi kategoriami/pakietami.
6.Gdzie Twoje rozwiązanie wpasowuje się w porównaniu do różnych opcji dostępnych na rynku?
7.Najlepsze przykłady użycia Twojego rozwiązania.
8.Podsumowanie.

Przewodnik dla kupującego przeprowadza ludzi przez wszystkie rzeczy, które musi robić sprzedawca. Robi to po prostu na większą skalę i pomaga osobom wahającym się w podjęciu decyzji zakupowej.

Przykład takiego przewodnika dla kupującego znajdziesz tutaj.