logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

CTA

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Content Marketing Konwersja
Źródło:



Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji.

Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia.

Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej skuteczne.

[Uwaga:] W przykładach wykorzystamy środek na pryszcze, ale oczywiście te wskazówki i proces będą działać z każdym produktem.

1. Przyciągnij ich uwagę

Pierwsze co musimy zrobić, to przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta do naszego CTA. Najłatwiej jest to zrobić zadając pytanie, które daje pozytywną odpowiedź.

Przykład: Masz już dość pryszczy?

2. Powiedz im co dostaną

Kiedy przyciągniesz już uwagę potencjalnego klienta, musisz go teraz zainteresować swoim wezwaniem do działania (CTA). Możesz to zrobić wspominając o tym, jaką główną korzyść zyska dzięki Twojemu produktowi.

Przykład: Masz już dość pryszczy? Zyskaj skórę wolną o pryszczy!

3. Odwołaj się do emocji

Potencjalny klient zna już korzyść, ale musi się ona jeszcze "przemawiać" do niego. Aby to zrobić najlepiej jest wzbudzić pewne emocje u klienta.

Przykład: Masz już dość pryszczy? Zyskaj promienną, wolną od pryszczy skórę!

4. Rozwiej główną obiekcję klienta

W tym miejscu w głowie potencjalnego klienta pojawią się pierwsze wątpliwości i obiekcje. Trzeba się nimi zająć i najlepiej je przekształcić w coś co stanie się naszą zaletą.

Przykład: Masz już dość pryszczy? Zyskaj promienną, wolną od pryszczy skórę z naszym 100% naturalnym kremem!

5. Wykorzystaj dowód społeczny

Teraz musimy pokazać potencjalnemu klientowi, że nasz produkt jest wiarygodny. Możemy w tym celu pokazać jak oceniają nasz produkt inni klienci.

Przykład: Masz już dość pryszczy? Zyskaj promienną, wolną od pryszczy skórę z naszym 100% naturalnym kremem! Produkt oceniony na 4,7 gwiazdki przez ponad 13000 klientów.

6. Nadaj CTA odpowiedni format

Nasz tekst wezwania do działania (CTA) jest już gotowy, ale powinien on być krótszy. Dlatego podzielimy go na 3 części:
1.Tekst przed przyciskiem (krok 1)
2.Tekst na przycisku (kroki 2-4)
3.Tekst pod przyciskiem (krok 5)

7. Spraw, aby CTA był atrakcyjny wizualnie

Wszystko co pozostało do zrobienia, to sprawić, aby nasz CTA prezentował się dobrze wizualnie. Zadbaj o takie rzeczy jak:
-pogrubienia
-kursywę
-podkreślenia
-wyraziste kolory
-różne rozmiary czcionek

Przykład: Nasze CTA mogłoby wyglądać tak:

Przycisk CTA