logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Zaufanie

3 proste sposoby na zdobycie większego zaufania w sieci

Opinie Strona internetowa Wskazówka
Źródło:



Bez zaufania nie ma sprzedaży. Jeśli potencjalny klient nie będzie Ci ufał, to raczej od Ciebie nie kupi.

W jaki więc sposób można łatwo zdobyć zaufanie w Internecie? Oto 3 proste sposoby na zdobycie zaufania, których praktycznie nikt nie stosuje.

1. Pokaż czego nie umiesz

Prawie żadna firma na świecie nie mówi szczerze o tym w czym nie jest dobra. Warto więc na swojej stronie internetowej wspomnieć o tym na czym się nie znasz i co nie jest Twoją mocną stroną. Możesz nawet stworzyć specjalną podstronę 'W czym nie jesteśmy dobrzy'. W ten sposób możesz łatwo zdobyć zaufanie ludzi (nie ma bowiem na świecie osób/firm, które znają się na wszystkim).

2. Kalkulator cen

Wprowadź na swojej stronie kalkulator cen do usług i produktów. Nie muszą być to dokładne kwoty - możesz podawać np. zakres cen. To naprawdę może Ci dać wiele wartościowych leadów. Ludzie lubią takie kalkulatory, bo są dla nich sporym ułatwieniem. Kalkulatory takie budują także zaufanie klientów, bo wiedzą oni jakich cen mogą się spodziewać (nie będzie niemiłych niespodzianek przy płatnościach) i w jak sposób są wyceniane Twoje usługi bądź produkty.

3. Mów o swojej konkurencji

Na stronie internetowej Twojej firmy powinieneś mówić o swojej konkurencji. Oczywiście nie w negatywny sposób. Chodzi tutaj o szczere porównywanie się do konkurencyjnych firm. Mówienie o tym w czym Ty jesteś lepszy, a w czym Twoja konkurencja. Jeśli na przykład świadczysz jakieś usługi, ale Twoimi klientami docelowym są małe firmy, to możesz na stronie internetowej pokazać, że Twoja konkurencja będzie lepszym wyborem dla dużych podmiotów. W ten sposób zyskasz zaufanie, a klient, który wybierze ofertę konkurencji pewnie i tak nie był klientem, którego chciałeś pozyskać.