logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Slack

Jak powinien wyglądać dobry mail z zaproszeniem do skorzystania z produktu?

Copywriting Email marketing Pisanie
Źródło:



Rozwój firmy oparty na produkcie w ostatnich latach stał się bardzo mody. Koncepcja jest dość prosta:

1.Stwórz świetny produkt.
2.Upewnij się, że produkt staje się lepszy, gdy inni też go używają.
3.Pozwól użytkownikom dostosować swoje doświadczenia.

Kiedy masz te wszystkie elementy, to produkt sam się rozwija i trudno ludziom go porzucić.

Poszczególne osoby często zaczynają z niego korzystać, a następnie zapraszają swoich współpracowników, aż w końcu wszyscy w firmie są uzależnieni od tego produktu.

Pomyśl o narzędziach takich jak Slack, Dropbox, Figma, Airtable, Miro, Canva, Superhuman i Zapier. Za ich sukcesem stał właśnie taki proces.

Jednym z najważniejszych elementów tego procesu jest mail z zaproszeniem do korzystania z produktu. Chodzi o to, żeby współpracownicy chętnie się rejestrowali i zaczynali używać produktu.

A oto schemat takiego maila z zaproszeniem do używania narzędzia Slack. Możesz użyć go jako szablonu:

Slack - przykład maila

• W tytule maila jest podane imię i nazwisko osoby zapraszającej do korzystania z narzędzia (zwiększa zaufanie)
• Sam tytuł maila ma moc, bo to nie tylko zwykłe "zaproszenie" ale "zaproszenie do współpracy" z osobą, którą znasz
• W mailu jest zdjęcie osoby zapraszającej (zwiększa zaufanie)
• Podany jest też kompletny adres mailowy osoby zapraszającej (zwiększa zaufanie)
• W mailu z zaproszeniem kilka razy jest podana nazwa miejsca pracy (zwiększa zaufanie)
• Pokazane są osoby, które już korzystają z narzędzia i które możesz znać (dowód społeczny - zwiększa zaufanie)
• Mocne wezwanie do działania - "Przyłącz się do naszego zespołu", a nie np. "Zaakceptuj zaproszenie"
• Na dole maila jest też informacja o tym do czego służy narzędzie wraz z linkiem do dodatkowych informacji o tym narzędziu (weryfikacja informacji)