Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jeśli chcesz tworzyć dobre i skuteczne reklamy, to musisz wiedzieć wszystko o swoich klientach i ich potrzebach, pragnieniach i obawach. Takie informacje można znaleźć w Internecie, a ułatwi Ci to metoda S.C.A.R.F..
S - Social (media społecznościowe)
Przeglądaj LinkedIn, Twitter/X, Instagram, TikTok i YouTube (wszędzie tam, gdzie są Twoi odbiorcy). Wyszukuj postów dotyczących Twojej niszy, tematu, konkurencji, branży i produktów:
• Czytaj komentarze i wyciągaj z nich informacje na temat korzyści i zastrzeżeń użytkowników.
• Zapisz 10 słów, których twórcy używają do opisania problemów.
C - Competitors (konkurencja)
Znajdź 3 konkurentów i przejrzyj ich strony internetowe oraz konta w mediach społecznościowych:
• Zapisz 5 najlepszych i najbardziej przekonujących fragmentów, których Twoi konkurenci używają w swoich tekstach i ofertach.
• Przejrzyj strony produktów pod kątem unikalnych argumentów sprzedażowych.
• Użyj narzędzia takiego jak SEMrush, aby zobaczyć ich reklamy Google.
• Znajdź ich reklamy, kliknij w nie i przejdź przez cały lejek sprzedażowy.
A - Affiliates (partnerzy)
Partnerzy wiedzą jak sprzedawać produkty. Dlatego skorzystaj z Google oraz narzędzi SEO, takich jak SEMrush i Ahrefs, aby znaleźć partnerów w Twojej niszy (lub którzy wspominają o Twoim produkcie lub produkcie konkurencji):
• Jeśli mówią o Twoim produkcie, zwróć uwagę, jak go przedstawiają lub jak go recenzują.
• Jeśli nie mówią, to zobacz, jak mówią o Twojej konkurencji.
R - Reviews (recenzje / opinie)
Jeśli masz już recenzje swojego produktu, podziel je na dwie listy:
• Lista 1: 1-3 gwiazdki, znajdź zastrzeżenia.
• Lista 2: 4-5 gwiazdek, znajdź korzyści.
Następnie odwiedź strony konkurencji i zrób to samo.
F- Forums (fora)
Znajdź odpowiednie subreddity i fora (za pomocą Google):
• Śledź najpopularniejsze tematy. Zanotuj zastrzeżenia, punkty bólu, korzyści użytkowników.
• Skoncentruj się na ich pożądanym stylu życia, wynikach jakie chcą osiągnąć, historiach, które opowiadają i słowach, których używają do opisania rzeczy.