Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Paddy Galloway to mistrz YouTube'a. Jego kanał osiągnął pół miliona wyświetleń na YouTube przy zaledwie 33 wgranych filmach. Pomagał on także rozwijać kanały na YouTube takim markom jak MrBeast i RedBull. Słowem - Paddy wie co robi.
A oto pierwsza część wskazówek (następna część za tydzień) o tym jak założyć i tworzyć popularny kanał na YouTube:
Dopiero zaczynasz i nie masz żadnego budżetu - zrób to:
• Studiuj (oglądaj) YouTube przez kilka godzin dziennie, najlepiej z innymi znajomymi twórcami.
• Naucz się samodzielnie montować filmy i opowiadać (tworzyć) historie.
• Publikuj jeden film tygodniowo (nie odpuszczaj - w każdym tygodniu ma być film).
• Wyciągaj wnioski z każdego filmu i wykorzystuj je w kolejnym.
Kanał YouTube jest jak mała firma
• Aby odnieść sukces, potrzebujesz jakiejś formy przewagi konkurencyjnej.
• Pomyśl o rzeczach, które Ty możesz zrobić, a których inni nie mogą.
• Dzięki temu Twoja treść będzie unikalna, a nie jedną z wielu.
Dla kogo tworzyć treści?
Musisz zrozumieć, kim są Twoi główni, zwykli i nowi widzowie:
• Nowi widzowie - widzowie, którzy mogą być zainteresowani Twoją tematyką, tylko jeszcze nie trafili na Twój kanał.
• Zwykli widzowie - widzowie, którzy oglądają Twoje filmy od czasu do czasu
• Główni widzowie - oddani fani, którzy oglądają każde Twoje wideo
Następnie zbuduj strategię, która pomoże Ci dotrzeć do zwykłych i nowych widzów, nie ingerując przy tym w istotę Twojego przekazu.
Na czym powinieneś skupić najwięcej energii na początku?
• Pomysł jest wszystkim i on jest najważniejszy.
• Pomysł wyznacza pułap, natomiast jego wykonanie determinuje wynik.
Jak wpadać na wiralowe (wirusowe) pomysły?
1.Dowiedz się co sprawia, że jakieś filmy stają się wiralami:
• szeroki zasięg
• trend
• nowość i wyjątkowość
• szokująca treść
2.Zbadaj i zobacz, co jest teraz na topie (nie tylko w Twojej niszy).
3.Przeprowadź burzę mózgów i wypisz ze 100 pomysłów. Następnie ogranicz liczbę tych pomysłów.
Skąd wiedzieć, któremu pomysłowi nadać priorytet?
Paddy Galloway zasugerował kilka kryteriów eliminacji:
Podsumowanie
• Burza mózgów (100 pomysłów)
• Postępuj zgodnie z kryteriami eliminacji
• Ustal swoją przewagę konkurencyjną
• Zidentyfikuj swoich głównych, zwykłych i nowych widzów
• Publikuj 1 film tygodniowo
• Wprowadzaj jedno ulepszenie na film