logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

YouTube

Przewodnik o tym jak robić kanał na YouTube (cz.1)

Social media YouTube
Źródło:



Paddy Galloway to mistrz YouTube'a. Jego kanał osiągnął pół miliona wyświetleń na YouTube przy zaledwie 33 wgranych filmach. Pomagał on także rozwijać kanały na YouTube takim markom jak MrBeast i RedBull. Słowem - Paddy wie co robi.

A oto pierwsza część wskazówek (następna część za tydzień) o tym jak założyć i tworzyć popularny kanał na YouTube:

Dopiero zaczynasz i nie masz żadnego budżetu - zrób to:

• Studiuj (oglądaj) YouTube przez kilka godzin dziennie, najlepiej z innymi znajomymi twórcami.
• Naucz się samodzielnie montować filmy i opowiadać (tworzyć) historie.
• Publikuj jeden film tygodniowo (nie odpuszczaj - w każdym tygodniu ma być film).
• Wyciągaj wnioski z każdego filmu i wykorzystuj je w kolejnym.

Kanał YouTube jest jak mała firma

• Aby odnieść sukces, potrzebujesz jakiejś formy przewagi konkurencyjnej.
• Pomyśl o rzeczach, które Ty możesz zrobić, a których inni nie mogą.
• Dzięki temu Twoja treść będzie unikalna, a nie jedną z wielu.

Dla kogo tworzyć treści?

Musisz zrozumieć, kim są Twoi główni, zwykli i nowi widzowie:
Nowi widzowie - widzowie, którzy mogą być zainteresowani Twoją tematyką, tylko jeszcze nie trafili na Twój kanał.
Zwykli widzowie - widzowie, którzy oglądają Twoje filmy od czasu do czasu
Główni widzowie - oddani fani, którzy oglądają każde Twoje wideo

Następnie zbuduj strategię, która pomoże Ci dotrzeć do zwykłych i nowych widzów, nie ingerując przy tym w istotę Twojego przekazu.

Na czym powinieneś skupić najwięcej energii na początku?

• Pomysł jest wszystkim i on jest najważniejszy.
• Pomysł wyznacza pułap, natomiast jego wykonanie determinuje wynik.

Jak wpadać na wiralowe (wirusowe) pomysły?

1.Dowiedz się co sprawia, że jakieś filmy stają się wiralami:
• szeroki zasięg
• trend
• nowość i wyjątkowość
• szokująca treść
2.Zbadaj i zobacz, co jest teraz na topie (nie tylko w Twojej niszy).
3.Przeprowadź burzę mózgów i wypisz ze 100 pomysłów. Następnie ogranicz liczbę tych pomysłów.

Skąd wiedzieć, któremu pomysłowi nadać priorytet?

Paddy Galloway zasugerował kilka kryteriów eliminacji:

Kryteria eliminacji

Podsumowanie
• Burza mózgów (100 pomysłów)
• Postępuj zgodnie z kryteriami eliminacji
• Ustal swoją przewagę konkurencyjną
• Zidentyfikuj swoich głównych, zwykłych i nowych widzów
• Publikuj 1 film tygodniowo
• Wprowadzaj jedno ulepszenie na film