Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania.
Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub zarejestrowanie się w usłudze.
Haczyk nie jest całą ofertą: Jest to wabik, próbka i mentalna przystawka.
Poznaj zatem 12 skutecznych haków marketingowych:
#1.Wiarygodność - wykorzystaj wiarygodność swoją lub innych, aby pokazać, że warto cię czytać.
#2.Strach - spraw, że ludziom zaczną bić szybciej serca, aby czuli się zmuszeni do dalszego czytania.
#3.Inspiracja - inspiruj ludzi poprzez uświadomienie im, że coś jest możliwe i spraw, żeby chcieli podjąć działanie.
#4.Ciekawość - wzbudzaj ciekawość u czytelnika i pokaż, że jeśli będzie czytał dalej, to zyska słodki dopływ dopaminy.
#5.Kontrnarracja - idź pod prąd.
#6.Nieintuicyjność - pomóż ludziom ujrzeć coś w innym świetle.
#7.Elokwencja - wykorzystaj niewypowiedzianą obawę, frustrację lub opinię.
#8.Twarze - ludzie są zaprogramowani by zauważać i lubić ludzkie twarze, a zwłaszcza, gdy okazują one silne emocje.
#9.Wartość - obiecaj wartość edukacyjną - coś co ludzie mogą wykorzystać w swojej pracy lub życiu.
#10.Niespodzianka - ludzie lubią niespodzianki, zwłaszcza jeśli są to zadziwiające fakty, które powodują wzrost dopaminy.
#11.Świętowanie - ludzie uwielbiają świętować zwycięstwa i okazywać swoje wsparcie.
#12.Tożsamość - sygnalizujesz, dla kogo przeznaczony jest Twój tekst, aby osoby te wiedziały, że jest on dla nich istotny.