logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Marketingowe haki

12 marketingowych haków przyciągających uwagę

Copywriting Pisanie
Źródło:



Marketingowy hak (albo haczyk) to wiadomość lub slogan, który przyciąga uwagę klientów i przekonuje ich do podjęcia działania.

Skuteczne haki marketingowe zachęcają klientów do podjęcia kolejnego kroku, takiego jak dokonanie zakupu lub zarejestrowanie się w usłudze.

Haczyk nie jest całą ofertą: Jest to wabik, próbka i mentalna przystawka.

Poznaj zatem 12 skutecznych haków marketingowych:

#1.Wiarygodność - wykorzystaj wiarygodność swoją lub innych, aby pokazać, że warto cię czytać.

#2.Strach - spraw, że ludziom zaczną bić szybciej serca, aby czuli się zmuszeni do dalszego czytania.

#3.Inspiracja - inspiruj ludzi poprzez uświadomienie im, że coś jest możliwe i spraw, żeby chcieli podjąć działanie.

#4.Ciekawość - wzbudzaj ciekawość u czytelnika i pokaż, że jeśli będzie czytał dalej, to zyska słodki dopływ dopaminy.

#5.Kontrnarracja - idź pod prąd.

#6.Nieintuicyjność - pomóż ludziom ujrzeć coś w innym świetle.

#7.Elokwencja - wykorzystaj niewypowiedzianą obawę, frustrację lub opinię.

#8.Twarze - ludzie są zaprogramowani by zauważać i lubić ludzkie twarze, a zwłaszcza, gdy okazują one silne emocje.

#9.Wartość - obiecaj wartość edukacyjną - coś co ludzie mogą wykorzystać w swojej pracy lub życiu.

#10.Niespodzianka - ludzie lubią niespodzianki, zwłaszcza jeśli są to zadziwiające fakty, które powodują wzrost dopaminy.

#11.Świętowanie - ludzie uwielbiają świętować zwycięstwa i okazywać swoje wsparcie.

#12.Tożsamość - sygnalizujesz, dla kogo przeznaczony jest Twój tekst, aby osoby te wiedziały, że jest on dla nich istotny.