logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Błąd

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Copywriting Konwersja Pisanie
Źródło:



Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji.

Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić):

Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry

Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może być on mylący dla czytającego.

Jak to poprawić?

Twoje nagłówki powinny być:
• proste
• opisowe
• bezpośrednie

Błąd #2: Nagłówek nieprecyzyjny / zbyt ogólnikowy

Zbyt ogólne nagłówki tak naprawdę nie przemawiają do nikogo.

Jak to poprawić?

Twórz tak precyzyjne nagłówki jak tylko to możliwe:
• kieruj go do Twojej grupy docelowej
• używaj liczb i danych
• dodaj istotne szczegóły

Precyzja sprawia, że nagłówek jest atrakcyjny dla właściwych odbiorców.

Błąd #3: Nagłówek brzmi sztucznie

Sztuczne i efekciarskie nagłówki wyglądają nieprofesjonalnie.

Jak to poprawić?

Staraj się unikać używania:
• klickbaitów
• modnych haseł
• przejaskrawień i wyolbrzymień
• tylko dużych liter (np. TO NIE JEST POPRAWNE)
• zbyt dużej liczby wykrzykników (!!!)

Niech Twój nagłówek sprzedaje, a nie krzyczy.

Błąd #4: Nagłówek nie zawiera emocji

Nagłówek bez emocji nie nawiąże kontaktu z Twoimi potencjalnymi klientami.

Jak to poprawić?

Dodaj emocje do nagłówka poprzez użycie:
• słów mocy
• punktów bólu
• żywych obrazów

Błąd #5: Nagłówek niepoprawnie sformatowany

Słabe formatowanie sprawia, że Twój nagłówek ciężko jest odczytać.

Jak to poprawić?

Użyj:
• czytelnej czcionki
• odpowiednich odstępów
• podkreśleń/pogrubień/kursywy
• jednolitego wyrównywania tekstu

To jak zaprezentujesz swój nagłówek jest tak samo ważne, jak to co on mówi.

Błąd #6: Nagłówek nie ma idealnej długości

Zbyt krótki nagłówek może nie oddziaływać, a zbyt długi nagłówek może być przytłaczający.

Jak to poprawić?

Stwórz swój nagłówek mając to na uwadze: "Napisz wystarczająco dużo, aby zainteresować, ale nie za dużo, żeby nie zanudzić".

Błąd #7: Nagłówek nie zaciekawia

Nagłówki, które nie wzbudzają ciekawości, są najczęściej pomijane.

Jak to poprawić?

Wzbudź ciekawość wśród Twoich potencjalnych klientów poprzez dodanie:
• ciekawych faktów
• oburzającego twierdzenia
• pytania zmuszającego do myślenia

Błąd #8: Nagłówek nie zawiera "następnego kroku"

Nagłówek bez "następnego kroku" jest ślepym zaułkiem.

Jak to poprawić?

Na końcu nagłówka powiedz ludziom co mają zrobić np.:
• czytać dalej
• skrolować
• kliknąć gdzieś

Celem Twojego nagłówka jest nie tylko przyciągnięcie uwagi, ale również zmotywowanie do działania.