Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jak tworzyć treści na LinkedIn, których nie da się ignorować?
Copywriting LinkedIn Social mediaŹródło:
Aby stać się "nie do zignorowania", musisz przyciągnąć ludzi swoimi treściami i wyróżnić się z tłumu.
Oto 5 wskazówek, które pomogą ci zbudować silną markę osobistą, zdobyć zaufanie odbiorców i osiągnąć sukces marketingowy na LinkedIn, ale które z powodzeniem możesz wykorzystać również w innych kanałach mediów społecznościowych:
#1. Ugruntuj swoją wiarygodność
Jednym ze sposobów na przyciągnięcie uwagi ludzi jest zbudowanie własnej wiarygodności. Możesz to zrobić, prezentując swoje wcześniejsze osiągnięcia, doświadczenia lub wiedzę specjalistyczną w swojej dziedzinie. Podkreśl udane studia przypadków, referencje klientów lub wszelkie istotne kwalifikacje, które pokazują Twoją wiedzę i sukces.
Możesz też zrobić tak jak Rob Hoffmann, który udostępnił wykres pokazujący w jaki sposób w pół roku stworzył blog, który ma 550 tysięcy wyświetleń miesięcznie: (to kolejny świetny sposób na zbudowanie wiarygodności):
Możesz także ugruntować swoją wiarygodność wykorzystując w tym celu Twoje powiązania z renomowanymi firmami, markami lub osobami. To także pozwoli Ci zdobyć zaufanie odbiorców.
#2. Wzbudzaj ciekawość, aby przyciągnąć uwagę
Używaj szokujących stwierdzeń, mocnych słów lub prowokujących do myślenia pytań, aby wzbudzić zainteresowanie.
Istnieją trzy rodzaje ciekawości:
• Szokująca prawda: "Kiedyś sprzedawałem narkotyki...".
• Obietnica wartości: "Jak zarabiać pieniądze online...".
• Mocne słowa: "Jak ukraść publiczność...".
#3. Świętuj zwycięstwa, by inspirować innych
Ogłaszanie osiągnięć, kamieni milowych lub urodzin zwykle przyciąga uwagę odbiorców, ponieważ ludzie uwielbiają świętować i być częścią czegoś pozytywnego.
Dziel się swoimi zwycięstwami i postępami, aby inspirować i motywować innych. Uważaj jednak, by nie zabrzmieć zbyt arogancko.
Możesz przy tym również opowiadać o tym jak to osiągnąłeś i czego przy okazji się nauczyłeś.
#4. Wykorzystaj to, co nieintuicyjne
Podważanie powszechnie przyjętych przekonań lub przedstawianie nieintuicyjnych pomysłów może przyciągnąć uwagę i zaangażować ludzi.
Przeanalizuj powszechnie akceptowane porady lub przekonania w swojej branży i znajdź pomysły, które idą pod prąd. Twórz treści, które prowokują do myślenia i oferują alternatywne perspektywy.
#5. Postaw na kontrnarrację
Twórz treści, które kwestionują popularne narracje lub praktyki branżowe.
Prezentując alternatywne punkty widzenia, możesz przyciągnąć uwagę i zaangażować ludzi, którzy szukają świeżych pomysłów.
Udostępniaj opinie, historie lub obserwacje, które są sprzeczne z głównym nurtem.