logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Twitter

Wskazówki dotyczące nowego algorytmu X (Twittera)

Social media Twitter / X
Źródło:



Tanay Jaipuria spędził lata pracując nad algorytmem Facebooka, aby pomóc uczynić treści użytkowników bardziej trafnymi i angażującymi.

Kilka miesięcy temu algorytm X (dawniej Tweeter) stał się ogólnie dostępny, a niedawno miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu X. Tanay Jaipuria przeanalizował te zmiany i przygotował kilka taktycznych zaleceń mających na celu zwiększenie widoczności na X:

#1. Zoptymalizuj tweety pod kątem maksymalnego zaangażowania

• Dołącz zdjęcia i filmy (w tym GIF-y), aby uzyskać 2-krotny wzrost w rankingu. Dodanie 3 lub 4 obrazów może jeszcze bardziej zwiększyć skuteczność.
• Publikuj w tym samym języku, co Twoi obserwatorzy, aby uniknąć 90% kary.
• Tweetuj o popularnych tematach. Są one promowane w zakładce "Dla Ciebie".
• Unikaj używania wielu hashtagów, co może skutkować 40% karą.
• Wyeliminuj błędy ortograficzne/nieznane słowa, aby uniknąć kary w wysokości 95%.
• Zadawaj pytania. Odpowiedzi na tweety są jednym z największych stymulatorów wzrostu.
• Nie umieszczaj linków zewnętrznych. Algorytm za to karze.
• Unikaj kontrowersyjnych tematów.
• Nie bądź agresywny i nie obrażaj innych użytkowników.

#2. Buduj wysokiej jakości relacje z obserwującymi

• Odpowiadaj osobom, które komentują. Odpowiedź autora jest 2 razy więcej warta od odpowiedzi kogoś innego.
• Z drugiej strony możesz zostać ukarany za angażowanie się w komentarze niskiej jakości - więc nie angażuj się w komentarze typu "pokaż więcej" lub z profilami o niskiej jakości lub zawierające obraźliwe treści.
• Współpracuj z użytkownikami i influencerami w tej samej niszy.
• Udostępniaj ukierunkowane, wartościowe treści dostosowane do zainteresowań odbiorców.
• Zaprezentuj swoją osobowość lub głos marki, którą reprezentujesz. Nadasz wtedy swojej obecności na platformie X ludzki charakter i sprawisz, że Twoje tweety będą bardziej wiarygodne.

#3. Buduj wysokiej jakości relacje z obserwującymi

• Rozważ zakup subskrypcji Twitter Blue, aby uzyskać 4-krotny wzrost dla osób, które Cię obserwują i 2-krotny wzrost dla osób, które Cię nie obserwują.
• Utrzymuj zdrowy stosunek obserwujących do obserwowanych. Powinieneś obserwować nie więcej niż 60% swojej liczby obserwujących.
• Popraw swój wskaźnik "TweepCred" (działa na podobnej zasadzie jak PageRank Google'a) publikując wysokiej jakości treści, angażując obserwujących i utrzymując pozytywną reputację.
• Rozważ oferowanie subskrypcji Premium. Twitter/X zarabia, gdy ludzie się subskrybują.

Połącz powyższe kryteria z wysokiej jakości treścią i konsekwentnym publikowaniem, a zwiększysz szanse na to, że Twoje tweety zostaną zauważone i zaangażują się w nie osoby z Twojej grupy docelowej.