logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Prostota

Zwiększaj konwersje dzięki dobrej "płynności przetwarzania"

Konwersja Landing page
Źródło:



Spójrz jak wyglądała strona internetowa Apple w 1997 roku, a jak wygląda teraz (2023 rok):

Apple

Apple oczywiście nie jest jedyne. Prawie każda duża marka dokonała zmiany i postawiła na prostotę.

Prostota bije złożoność - taka jest idea płynności przetwarzania.

W skrócie: wolimy rzeczy, które są łatwe do odczytania i zrozumienia ("płynne informacje"). Zrozumienie czegoś bez wysiłku pomaga nam działać szybko i pewnie.

Z drugiej strony, jeśli coś jest zagmatwane, oznacza to przegraną.

Jeśli coś jest trudne do zrozumienia, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że ukończysz zadanie lub podejmiesz decyzję. Wymaga to dodatkowej pracy i mocy Twojego mózgu.

A kiedy jesteś zdezorientowany, czujesz, że musisz coś dokładnie zbadać. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że nie kupisz produktu. Co więcej - możesz nawet mniej cenić skomplikowane produkty.

Jak to zastosować w praktyce?

Spraw, aby wszystko było tak proste i przejrzyste, jak to tylko możliwe - szczególnie w przypadku zdarzeń konwersji (zakup, rejestracja, umawiania się na rozmowę). Oto kilka sugestii do poprawy strony internetowej / landing page'a:

• Paski nawigacyjne powinny być małe (mniej niż 7 linków). Jeśli jest ich więcej, użyj rozwijanego menu.
• Pisz na poziomie ucznia z podstawówki, tak aby każdy mógł zrozumieć Twój tekst.
• Wstrzymaj się z wyświetlaniem wyskakujących okienek, dopóki użytkownik się nie zaangażuje w treść, którą czyta (odczekaj kilka minut).
• Zmniejsz liczbę pól w formularzu płatności/zamówienia. Użyj pojedynczego pola "Imię i nazwisko". Nie pytaj o nazwę firmy, stronę internetową, numer telefonu, stanowisko itp.
• Zachęć użytkownika do utworzenia konta po zakupie, a nie przed. Nie wchodź mu w drogę.

Dla konwersji przejrzystość ma kluczowe znaczenie.