logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Myślenie

Nie pozwól klientowi myśleć albo już przegrałeś

Copywriting Pisanie
Źródło:



To naprawdę przerażające, jak wiele stron głównych, stron docelowych (landing page'ów) i stron produktów używa mylącego języka aspiracji, który nie mówi Ci, co sprzedają ani dlaczego powinieneś się tym zainteresować.

A jeśli wprowadzasz w błąd, to przegrywasz.

A oto kilka przykładów nagłówków, które są złe oraz jak je poprawić:

Przykład #1:

Zły nagłówek: "Kompleksowe rozwiązanie do komunikacji wizualnej."
Dobry nagłówek: "Twórz piękne prezentacje, broszury i plakaty. Za darmo."

Ten drugi nagłówek jest lepszy, bo:
• Nie brzmi już jak korporacyjna mowa (Wszystko w jednym? Rozwiązanie do komunikacji wizualnej?).
• Jasno opisuje konkretną korzyść z produktu.

Przykład #2:

Zły nagłówek: "Nowoczesne rozwiązania. Szybki wzrost."
Dobry nagłówek: "Pokaż swoją nieruchomość tysiącom najemców. Bez reklam."

Ten drugi nagłówek jest lepszy, bo:
• Nie używa niejasnych sformułowań.
• Opisuje konkretne korzyści płynące z produktu.

Przykład #3:

Zły nagłówek: "Jesteśmy najlepszą bezpłatną platformą do nauki języków."
Dobry nagłówek: "Ucz się języka za darmo. Na zawsze."

Ten drugi nagłówek jest lepszy, bo:
• Nie mówi w kategoriach samochwalstwa. Mówi w kategoriach korzyści dla odwiedzającego.
• Wyjaśnia konkretny rezultat korzystania z produktu.