logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Propozycja wartości

7 sprawdzonych szablonów propozycji wartości

Copywriting Pisanie
Źródło:



Przedstawienie swojej wartości jest jedną z najbardziej niedocenianych części marketingu. Ustalenie jakie korzyści (propozycja wartości) odniesie klient dzięki skorzystaniu z Twojej oferty, ma znaczący wpływ na poziom Twoim przychodów.

Slogan reklamowy może zdziałać cuda, jeśli jest dobrze napisany i odwołuje się właśnie do korzyści jakie może uzyskać klient.

Poznaj więc 7 sprawdzonych szablonów, które zawierają w sobie propozycję wartości (korzyści) dla klienta:

#1. [Co] dla [kogo]

Przykład dla SaaS: "E-mail marketing dla twórców online"
Przykład dla e-commerce: "Dezodorant dla sportowców"
Przykład dla agencji: "Influencer Marketing dla 7-cyfrowych marek"

#2. [Robimy to] [z tą korzyścią]

Przykład dla SaaS: "Optymalizujemy Twoje reklamy, aby zwiększyć ROAS)"
Przykład dla e-commerce: "Oczyszczamy skórę, aby tak szybko się nie starzała"
Przykład dla agencji: "Tworzymy treści, które ludzie chcą udostępniać"

#3. [Zrób to] aby/i [uzyskaj korzyść]

Przykład dla SaaS: "Połącz swoje aplikacje i zautomatyzuj przepływy pracy"
Przykład dla e-commerce: "Zamontuj naszą słuchawkę prysznicową, aby zaoszczędzić na rachunkach za wodę"
Przykład dla agencji: "Uruchom nasze reklamy, aby zwiększyć ROAS"

#4. [Co] dla [kogo]

Przykład dla SaaS: "Generowanie leadów dla agencji marketingowych"
Przykład dla e-commerce: "Spodnie do biegania dla kobiet powyżej 50 roku życia"
Przykład dla agencji: "Rozwijaj swój biznes nauczania języków w inteligentny sposób"

#5. [Uzyskaj tę korzyść] [z czym]

Przykład dla SaaS: "Zamykaj więcej transakcji dzięki naszemu AI CRM"
Przykład dla e-commerce: "Zacznij swój poranek z naszą kawą z ekstra kofeiną"
Przykład dla agencji: "Rozwijaj swój biznes dzięki SEO"

#6. Pomaganie [komu] [w czym] [z jaką korzyścią]

Przykład dla SaaS: "Pomaganie markom z branży e-commerce zwiększyć AOV w celu zwiększenia zysków"
Przykład dla e-commerce: "Pomagamy mamom spać dłużej, aby mogły być bardziej zaangażowane w opiekę nad dzieckiem"
Przykład dla agencji: "Pomagamy twórcom podcastów pozyskiwać nowych gości, aby rosła ich oglądalność"

#7. [Co] [z jaką korzyścią]

Przykład dla SaaS: "Najprostszy CRM. Każdy członek zespołu może uczestniczyć w domykaniu transakcji"
Przykład dla e-commerce: "Procedura pielęgnacyjna z najwyższej półki. Spersonalizowana dla Ciebie."
Przykład dla agencji: "10 wysoko wypozycjonowanych wpisów na blogu miesięcznie. Dzięki temu możesz zdobyć więcej wysokiej jakości ruchu"