logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Wyzwalacz sprzedaży

Ponaglij klienta albo nie sprzedasz

Taktyki marketingowe
Źródło:



Jeśli nie stworzysz nagłej i pilnej potrzeby podczas sprzedaży, to wtedy Twoi potencjalni klienci powiedzą "może później"...
...aż później stanie się NIGDY - i tak właśnie stracisz okazję na sprzedaż.

Dylan Bridger pokazał 6 prostych sposobów na stworzenie pilnej potrzeby u klienta i skłonienie go do zakupu TERAZ. Te 6 wyzwalaczy pilności u klienta mogą pobudzić sprzedaż, o ile nie są nadużywane. Pamiętaj, że fałszywe lub nachalne wywołanie pilności u klienta szkodzi Twojej marce i podkopuje zaufanie fanów do Ciebie. Ale stworzenie tej pilnej potrzeby w klienta w sposób przemyślany - napędzi jego działania i na pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż.

Wyzwalacz #1: Cena wzrasta po dacie X

Świetne dla:
• Wprowadzania nowych produktów
• Zbliżających się podwyżek cen na produkt lub usługę

Uwagi:
• Robienie tego zbyt często może potanieć Twoją markę
• Upewnij się, że faktycznie podnosisz cenę po dacie X

Wyzwalacz #2: Przyjmuję tylko Y klientów miesięcznie. Zostało 1 miejsce.

Świetne dla:
• Biznesów opartych na usługach
• Jeśli chcesz unikać obniżania cen

Uwagi:
• Upewnij się, że rzeczywiście masz tylko 1 miejsce w zapasie
• Uzasadnij dlaczego przyjmujesz tylko Y klientów

Wyzwalacz #3: Mam miesięczną listę oczekujących. Zarezerwuj swoje miejsce teraz.

Świetne dla:
• Firm usługowych
• Biznesów, do których potrzebny jest lokal (np. spa, klinika)
• Produkty z limitowanej edycji lub często niedostępne w sprzedaży

Uwagi:
• Ten wyzwalacz jest świetny dlatego, że ma w sobie ukryty dowód społeczny

Wyzwalacz #4: Zamów przed datą Z, a otrzymasz DARMOWY bonus

Świetne dla:
• KAŻDEGO biznesu
• Jeśli sprzedajesz produkty elektroniczne (np. ebooki, kursy), a nie chcesz obniżać ceny, to dzięki temu możesz nadać impuls sprzedażowy

Uwagi:
• Bonus = WSZYSTKO co ma wartość, aby osłodzić transakcję

Wyzwalacz #5: Wycofuję tę ofertę na dobre... Kup teraz albo nigdy

Świetne dla:
• KAŻDEGO biznesu

Uwagi:
• Jeśli wycofujesz ofertę, równie dobrze możesz wskazać jej termin do kiedy można kupić i kiedy zostanie wycofana.
• Najlepsza część: nie potrzebujesz dawać zniżki ani bonusów.

Wyzwalacz #6: Zyskaj X% zniżki tylko dzisiaj

Świetne dla:
• KAŻDEGO biznesu, w którym możesz dawać łatwo zniżki

Uwagi:
• To działa dobrze, ale jest jeden problem - zmniejszasz swoją marżę i ustanawiasz precedens dla obniżek cen (ludzie będą oczekiwali w przyszłości, że będziesz obniżał ceny)