logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

YouTube

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Case study Content Marketing SEO
Źródło:



Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO.

Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej bezpośrednio do filmu.

Mówimy o zwykłej wyszukiwarce Google do witryny internetowej.

Shopify zrobiło kombinację dwóch rzeczy:

#1. Tworzyli filmy wideo dla już pozycjonowanych treści

Dla wszystkiego, co Shopify wcześniej napisał, a co było dobrze oceniane w wyszukiwarce Google, stworzyli wersję wideo i osadzili ją na stronie.

#2. Tworzyli filmy i artykuły ukierunkowane na określone słowa kluczowe/tematy

Shopify zidentyfikował tematy o przyzwoitej liczbie wyszukiwań i możliwym do osiągnięcia poziomie trudności (mówimy o tematach do których Shopify nie stworzył wcześniej żadnych treści).

Następnie ludzie z Shopify stworzyli artykuł pisemny i film wideo, który mu towarzyszył.

Dlaczego to działa?
• Pewien odsetek odwiedzających obejrzy film.
• Niektórzy obejrzą inny film.
• Niektórzy zasubskrybują kanał na YouTube.
Wzbogacenie artykułu o wideo poprawia wyniki SEO strony.