Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?
Content Marketing Copywriting KonwersjaŹródło:
Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail.
Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić.
Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail:
#1. Przestań używać wyłącznie wezwań do działania z hiperlinkami
Wezwanie do działania (CTA) nie powinny być tylko w formie linku tekstowego (hiperlinku). Zastosuj inne klikalne elementy, takie jak:
• Ikony
• Obrazy
• Przyciski
Mogą one być bardziej atrakcyjne niż zwykły link tekstowy.
#2. Zmniejsz opór klienta w wezwaniach do działania
Otocz swoje wezwania do działania (CTA) zwrotami takimi jak:
• Bez zobowiązań
• Bezpłatny X-dniowy okres próbny
• Natychmiastowe pobranie
• Do wyczerpania zapasów
• Koszty wysyłki wliczone w cenę
Mniejszy opór klienta = więcej kliknięć.
#3. Daj ludziom powód do kliknięcia
Możesz to zrobić poprzez:
• Podkreślenie korzyści
• Zwalczanie zastrzeżeń
• Oferując zachętę
Ludzie nie będą klikać w wezwania do działania bez powodu. Daj im ten powód.
#4. Nie używaj zbyt wielu wezwań do działania
Co najwyżej umieść swoje CTA:
• Jedno na górze strony (tak aby było widać CTA bez konieczności przewijania strony)
• Jedno na końcu treści
• Jedno w sekcji wiadomości prywatnej
Jeśli chodzi o wezwania do działania (CTA), to liczy się przede wszystkim ich jakość, a nie ilość.
#5. Unikaj ogólnych wezwań do działania
Zamiast tego używaj atrakcyjnych wezwań do działania, takich jak:
• Pobierz już dziś
• Dołącz do społeczności
• Zdobądź [korzyść]
• Pozbądź się [problemu]
• Kup swój [produkt]
Każde z tych wezwań do działania jest lepsze niż "Kup teraz".
#6. Optymalizuj CTA pod kątem urządzeń mobilnych
Spraw, by Twoje wezwania do działania były przyjazne dla urządzeń mobilnych:
• Spraw, aby nie było trudno w nie kliknąć
• Stosuj duże odstępy
• Przetestuj jak to wygląda na różnych urządzeniach mobilnych
Ponad 50% użytkowników czyta wiadomości e-mail na swoich telefonach. Nie zaniedbuj ich.
#7. Testuj swoje wezwania do działania
Przeprowadzaj testy A/B i sprawdzaj, które z następujących elementów najlepiej się sprawdzają:
• Rozmiar czcionki
• Tekst oferty
• Wygląd strony (design)
• Użyte słownictwo
Optymalizacja wezwań do działania zaczyna się od eksperymentów.