logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Reklama wideo

3 kreatywne pomysły na reklamy wideo


Źródło:



Nawet najlepsza treść zostanie zignorowana, jeśli nie przyciągnie uwagi odbiorców.

W przypadku reklam jest to jeszcze bardziej prawdziwe, ponieważ są one natrętne, a każde wyświetlenie kosztuje konkretne pieniądze.

W przypadku wideo masz maksymalnie 1-3 sekundy na przykucie uwagi użytkownika, tak aby przestał on skrolować ekran telefonu.

Oto kilka kreatywnych pomysłów:

#1. Ujęcie z telefonu

Pokaż swój produkt w różnych scenach i przejdź za pomocą zbliżeń zrzutów ekranu na telefonie do nagrania następnego ujęcia w sekwencji filmu.

Zobacz ten przykład z słuchawkami do uszu. Te wideo przyciąga uwagę widza głównie ze względu na jego dynamikę:

Reklama - przykład 1

#2. Przerywnik tekstowy

Reklamy działają najlepiej, gdy nie wyglądają jak reklamy.

Przyznasz, że to wideo selfie nie od razu wygląda jak reklama. Przychodzące powiadomienia tekstowe mogą zaskoczyć użytkownika i uśpić jego czujność. Ktoś może pomyśleć, że to do niego przyszła wiadomość:

Reklama - przykład 2

#3. Fałszywy podcast

Stwórz wideo, które będzie wyglądało jak zwykły podcast i mów w nim o swoim produkcie:

Reklama - przykład 3

Podsumowanie

Bądź kreatywny.

Kiedy płacisz za każde wyświetlenie reklamy, musisz zadbać o to, aby ludzie zwrócili uwagę na Twoje wideo. A najlepiej sprawdzają się tutaj właśnie dynamiczne filmiki oraz takie, które nie wyglądają jak reklamy.