logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Twitter

Jak zoptymalizować swój profil na Twitterze

Twitter / X
Źródło:



Syed Huq pokazał w jaki sposób zoptymalizować swój profil na Twitterze, tak aby więcej odwiedzających zamieniało się w obserwujących Twój profil. U Syed Huq'a ten wskaźnik wyniósł aż 59%! Oto jego rady:

1. Nazwa

Na Twitterze jak wiesz funkcjonują dwie nazwy:
• Nazwa – nazwa, którą możesz zmienić. Wiele osób może nazywać się tak samo, np. Elon Musk.
• Nazwa użytkownika – to jest ta nazwa, która wyświetla się po znaku @. Jest to unikalna nazwa - nie ma na Twitterze dwóch takich samych nazw użytkownika.
Najlepiej jak obie te nazwy są ze sobą spójne. W nazwie możesz dodać dodatkowe informacje, np. emoji lub stanowisko.

Twitter - nazwa

2. Zdjęcie profilowe

Zdjęcie profilowe jest o tyle ważne, żeby użytkownicy, którzy Cię obserwują mogli Cię zawsze rozpoznać i żeby zdjęcie profilowe mogło przyciągnąć nowych obserwujących.

Stwórz swoje zdjęcie profilowe zgodnie z tymi zasadami:
• Proste tło, najlepiej jednokolorowe.
• Plik w rozmiarze 400 x 400 px.
• Wybierz zdjęcie, na którym wyraźnie widać twarz.
• Postaw na zdjęcie portretowe – na wprost lub z półprofilu.

Twitter - zdjęcie profilowe

3. Baner

Pomyśl o banerze jako o czymś, co uzupełnia Twoje zdjęcie profilowe.

Zasady:
• Ma być prosty
• Ma być odpowiedni do tego czym się zajmujesz
• Ma być profesjonalny

Czego NIE robić:
• Dodawać zbyt wiele słów (1-2 zdania max)
• Zamieszczać na nim ruchliwych elementów wizualnych
• Nie używaj przypadkowych kolorów

Twitter - baner

4. Notka biograficzna

Twoja notka biograficzna (bio) to najważniejsza część profilu na Twitterze. To tutaj przekonujesz ludzi do tego, żeby Cię obserwowali. Aby to dobrze zrobić należy odpowiedzieć sobie na dwa pytania:
1. Kim są Twoi odbiorcy? (np. twórcy, projektanci, gracze, założyciele)
2. Czego mogę się po Tobie spodziewać? (codzienne spostrzeżenia, wskazówki do działania, gorące ujęcia)

Twitter - bio

Dobrze jest tutaj mieć też jakiś dowód społeczny. Doda on Ci wiarygodności.

Twitter - dowód społeczny

Wspomnij też o tym czym aktualnie się zajmujesz, co budujesz, czym się możesz pochwalić.

Twitter - projekty

5. Link

W notce biograficznej dodaj link do swojej strony, zwłaszcza jeśli chcesz być rozpoznawalny jako twórca treści. Może to być link do Twojego newslettera lub produktu/usługi, którą oferujesz. W polu przeznaczonym na lokalizację możesz wpisać wezwanie do akcji (np. zapisz się na mój darmowy newsletter).

Twitter - link

6. Przypięte tweety

Przypnij tweet, by pokazać, jakiego typu contentu można się u Ciebie spodziewać.

Jak wybrać tweet do przypięcia? Są dwie opcje:
• Wybierz tweet, w którym opisujesz swoją historię.
• Wybierz najpopularniejszy tweet na Twoim profilu.

Twitter - Przypięte tweety