Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe.
Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż Barkbox.
Jeśli udostępnisz na Instagramie zdjęcie swojego szczeniaka, które jest urocze (szczególnie jeśli zawiera produkt lub logo Barkbox) i oznaczysz je @bark, Twoje zdjęcie może zostać udostępnione przez konto Barkbox i zobaczyć je może prawie pół miliona ludzi obserwujących profil BarkBox na Instagramie.
A oto przykład:
To działa ponieważ:
• Ludzie mają bzika na punkcie swoich zwierzaków
• Chcą mieć pretekst do dzielenia się ich zdjęciami
• Chcieliby zobaczyć, jak ich ulubieniec staje się viralem
• Ludzie często tworzą konta na Instagramie tylko dla swoich psów (każdy właściciel takiego psa uwielbia, gdy dostaje wiele polubień i pojawiają się nowi obserwujący)
A dzięki temu Barkbox ma stałe źródło autentycznych treści organicznych i kreacji reklamowych.
Inną firmą, która wykorzystuje treści tworzone przez użytkowników, jest internetowy sklep meblowy Article.
Zachęcają ludzi do publikowania zdjęć swoich domów z meblami Article. Następnie umieszczają te zdjęcia na stronach produktów.
Jest to naprawdę sprytne, ponieważ:
• Takie zdjęcie to gotowy dowód społeczny
• Pokazuje produkt w domu, aby inni ludzie mogli wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał ten mebel w ich domu
• Daje to ludziom inspirację do tego, jak mogą łączyć i dopasowywać do siebie inne meble Article
• Pomogło to firmie Article rozwinąć konto na Instagramie do 1 miliona obserwujących