logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Treści tworzone przez użytkowników

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

Case study Content Marketing
Źródło:



59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe.

Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż Barkbox.

Jeśli udostępnisz na Instagramie zdjęcie swojego szczeniaka, które jest urocze (szczególnie jeśli zawiera produkt lub logo Barkbox) i oznaczysz je @bark, Twoje zdjęcie może zostać udostępnione przez konto Barkbox i zobaczyć je może prawie pół miliona ludzi obserwujących profil BarkBox na Instagramie.

A oto przykład:

Psy

To działa ponieważ:
• Ludzie mają bzika na punkcie swoich zwierzaków
• Chcą mieć pretekst do dzielenia się ich zdjęciami
• Chcieliby zobaczyć, jak ich ulubieniec staje się viralem
• Ludzie często tworzą konta na Instagramie tylko dla swoich psów (każdy właściciel takiego psa uwielbia, gdy dostaje wiele polubień i pojawiają się nowi obserwujący)

A dzięki temu Barkbox ma stałe źródło autentycznych treści organicznych i kreacji reklamowych.

Inną firmą, która wykorzystuje treści tworzone przez użytkowników, jest internetowy sklep meblowy Article.

Zachęcają ludzi do publikowania zdjęć swoich domów z meblami Article. Następnie umieszczają te zdjęcia na stronach produktów.

Jest to naprawdę sprytne, ponieważ:
• Takie zdjęcie to gotowy dowód społeczny
• Pokazuje produkt w domu, aby inni ludzie mogli wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał ten mebel w ich domu
• Daje to ludziom inspirację do tego, jak mogą łączyć i dopasowywać do siebie inne meble Article
• Pomogło to firmie Article rozwinąć konto na Instagramie do 1 miliona obserwujących