logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Zadowolony klient

Zachwyć klientów a zyskasz ich lojalność

Wskazówka
Źródło:



Większość osób, które zamawiała produkty firmy Apple, mogła doświadczyć czegoś takiego - "Przewidywana dostawa: za 2 tygodnie".

"Przecież nie mogę czekać tak długo… Dobra, bierzcie moje pieniądze."

Cztery dni później…

"Oh. Super. To przyszło tak wcześnie! Dzięki Tim! Kocham Apple."

Kiedy ktoś coś kupuje, oczekuje pewnego wyniku. Ten wynik zależy od tego, do czego klienci są przyzwyczajeni (tak w życiu w ogóle), a także od Twoich obietnic marketingowych.

Jeśli je spełnisz - klienci będą zadowoleni.

Na przykład jeśli zamawiasz pokój hotelowy to oczekujesz, że będzie miał łóżko i łazienkę. Jeśli tak jest to jesteś zadowolony. Jeśli nie - ogarnie Cię wściekłość. Ale jeśli wejdziesz do pokoju i zobaczysz bukiet róż dla Twojej dziewczyny, to z miejsca staniesz się największym fanem tego hotelu.

Wychodzenie ponad oczekiwania może zachwycić klientów. A badania pokazują, że to właśnie zachwyt - a nie satysfakcja - wpływa na lojalność wobec marki. A lojalność z kolei napędza przychody.

Prawdopodobnie dlatego Apple tak ostrożnie szacuje czas dostawy. Przez większość czasu zachwycają ludzi. Przez resztę czasu po prostu ich zadowalają.

Zastanów się jak Ty możesz zachwycić swoich klientów.