logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Motyw YouTube

Dlaczego powinieneś tworzyć powtarzalne motywy i formaty?

Content Marketing YouTube
Źródło:



Przyjrzyj się uważnie większości odnoszących sukcesy twórców, a coś zauważysz. Na przykład, rzuć okiem na kanał YouTube stworzony przez MrBeast:

MrBeast

Tylko w jego ostatnich 20 filmach można zobaczyć kilka powtarzających się formatów:
• $1 vs $XXXXXX [rzecz]
• [coś] vs [przymiotnik] [coś innego]
• Ja [czasownik] X [rzecz]
• Światowy [superlatyw] [rzecz]
• Ktoś przeżył coś i wygrał pieniądze

Łatwo też zauważysz, że jego miniatury mają powtarzające się elementy. A same filmy mają określony wzór strukturalny.

Jest kilka ważnych powodów, dla których warto szukać powtarzalnych formatów:

1. Jeśli podoba ci się film 'Hotel $1 vs $1,000,000', to prawdopodobnie spodoba ci się film 'Jacht $1 vs $1,000,000'. Co samo w sobie jest mądre, ponieważ:
2. Algorytm YouTube wie, co polecić Ci dalej.
3. Widzowie mogą łatwo zdecydować, co powinni obejrzeć w następnej kolejności. Nie ma ryzyka, że im się spodoba.
4. Jeśli coś nie jest zepsute, nie naprawiaj tego. Zmniejszasz ryzyko inwestycji, powtarzając to, co działało w przeszłości.
5. Możesz włożyć w to mniej wysiłku, bo nie musisz za każdym razem wymyślać czegoś innego.

Wykaż się kreatywnością i znajdź powtarzalne formaty treści. Wtedy możesz być kreatywny w tych granicach.

Wskazówka: Ta koncepcja dotyczy również reklam. Jeśli znajdziesz coś, co działa, to korzystaj z tego formatu (możesz jedynie eksperymentować w jego ramach).