Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Stwórz satyryczną wersję reklamy swojego wroga
Źródło:
Mówienie o tym, czym nie jesteś, jest tak samo ważne, jak mówienie o tym, czym jesteś, zwłaszcza jeśli kwestionujesz status quo.
BRLO jest startupem w kategorii piw bezalkoholowych. Nie może konkurować z wielomiliardowymi wydatkami medialnymi masowych marek piwa, więc ludzie z BRLO wiedzą, że muszą być kreatywni.
Klienci są coraz bardziej zmęczeni idealnymi, ale całkowicie nieautentycznymi portretami mężczyzn, które dominują w reklamach piwa od dziesięcioleci.
Dlatego ekipa marketingowa z BRLO postanowiła być całkowitym przeciwieństwem i zaczęła reklamować bezalkoholowe piwo jako: "Autentyczne, pełne i soczyste piwo opierające się na alternatywnej reputacji Berlina."
A więc zrobili coś bardzo podobnego co zrobiła marka Liquid Death w branży wody (pisałem o tym w tym artykule).
A teraz najważniejsza część strategii BRLO.
Ukradli sławę jednej z najbardziej znanych, nieautentycznych reklam Calvina Kleina i wręcz ją ośmieszyli. Znaleźli wroga i wyśmiewali go.
Całą reklamę znajdziesz w poście Willa Posketta.