logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Brlo

Stwórz satyryczną wersję reklamy swojego wroga


Źródło:



Mówienie o tym, czym nie jesteś, jest tak samo ważne, jak mówienie o tym, czym jesteś, zwłaszcza jeśli kwestionujesz status quo.

BRLO jest startupem w kategorii piw bezalkoholowych. Nie może konkurować z wielomiliardowymi wydatkami medialnymi masowych marek piwa, więc ludzie z BRLO wiedzą, że muszą być kreatywni.

Klienci są coraz bardziej zmęczeni idealnymi, ale całkowicie nieautentycznymi portretami mężczyzn, które dominują w reklamach piwa od dziesięcioleci.

Dlatego ekipa marketingowa z BRLO postanowiła być całkowitym przeciwieństwem i zaczęła reklamować bezalkoholowe piwo jako: "Autentyczne, pełne i soczyste piwo opierające się na alternatywnej reputacji Berlina."

A więc zrobili coś bardzo podobnego co zrobiła marka Liquid Death w branży wody (pisałem o tym w tym artykule).

A teraz najważniejsza część strategii BRLO.

Ukradli sławę jednej z najbardziej znanych, nieautentycznych reklam Calvina Kleina i wręcz ją ośmieszyli. Znaleźli wroga i wyśmiewali go.

Całą reklamę znajdziesz w poście Willa Posketta.