logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Amazon

Analiza mobilnej strony produktu Amazon

Konwersja Strona internetowa
Źródło:



Każdego dnia na Amazon ludzie wydają 1 400 000 000 dolarów.

Strona internetowa Amazona to jedna z najdokładniej przetestowanych i zoptymalizowanych stron dotyczących produktów i płatności.

Najpierw przeanalizujmy inteligentne rzeczy, które Amazon robi w widoku mobilnym strony produktu:

Amazon - przykład 1

Całkiem sporo tego. A przecież nie ma tu jeszcze nic o płatnościach jednym dotknięciem.

A oto jeszcze kilka mniej znanych rzeczy, które robi Amazon:

Dowód społeczny: Cenimy to, co cenią inni. Liczne i obszerne recenzje. Wybór Amazon. Ponad 2 tysiące zakupów miesięcznie sygnalizuje, że jest to pożądany, pozbawiony ryzyka przedmiot.

Mała cena w kolorze czerwonym: Cena napisana małą czcionką jest interpretowana jako tańsza niż napisana dużą czcionką (numeryczny efekt Stroopa). Kolor czerwony jest również interpretowany jako tańszy (szczególnie przez mężczyzn).

Wymaga wysiłku: Niewielki wysiłek włożony w wykonanie jakiejś czynności zwiększa prawdopodobieństwo jej ukończenia. Wymaganie od klienta prostego dotknięcia ekranu w celu uzyskania 20% kuponu rabatowego zwiększa współczynnik konwersji.

Prawo Fitta: Na poniższym obrazku widać, że Amazon kiedyś umieszczał przełącznik "Sub/One-time" (Subskrypcja/Jednorazowy) po lewej stronie. Prawo Fitta głosi, że z dużymi i blisko położonymi obiektami wchodzi się w interakcje częściej. Jako że większość osób jest praworęczna, kluczowe jest umieszczanie ważnych elementów do kliknięcia na prawej i dolnej krawędzi ekranu urządzenia mobilnego."

Zauważ, że z tego powodu przycisk "Serce" może znajdować się po lewej stronie, aby zniechęcić do jego używania. W Amazon chcą, aby ludzie kupowali teraz, a nie dodawali produkty do listy życzeń. Ale zawsze dobrze jest mieć dostępną opcję awaryjną.

Amazon - przykład 2