logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Humor

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Copywriting Pisanie
Źródło:



Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem.

Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi.

Oczywiście Twoja oferta i opisy produktów powinny być odważne i interesujące. Tyle, że ludzie mają w swojej naturze takie myślenie, że jest to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe. Pewnie Ty sam nie raz byłeś rozczarowany fałszywymi obietnicami. Często wynika to także ze złego zrozumienia lub niewłaściwej interpretacji oferty sprzedawcy.

W każdym bądź razie jeśli nie poradzisz sobie z obiekcjami przyszłych klientów, to prawdopodobnie dojdą oni do błędnych wniosków i u Ciebie nie kupią.

A oto kilka przykładów znanych firm i jak poradziły sobie z typowymi obiekcjami swoich klientów w swoich sloganach reklamowych:

Airbnb
Poprzednie hasło reklamowe: Doświadcz nowych miast jak miejscowy.
Największa obiekcja klientów: Możliwość wynajmu wyłącznie długoterminowego.
Nowe hasło reklamowe: Doświadczaj nowych miast jak miejscowy wynajmując mieszkania. Bez minimalnego okresu pobytu.

Dropbox
Poprzednie hasło reklamowe: Automatyczne przesyłanie plików do chmury.
Największa obiekcja klientów: Zagrożenie prywatności.
Nowe hasło reklamowe: Automatyczne przesyłanie plików do chmury. Program wybrany przez ponad połowę firm z listy Fortune 500 ze względu na najwyższe bezpieczeństwo.

DoorDash
Poprzednie hasło reklamowe: Ulubione dania za naciśnięciem przycisku.
Największa obiekcja klientów: Wysoki koszt dostawy.
Nowe hasło reklamowe: Ulubione dania za naciśnięciem przycisku. Bez dodatkowych opłat.

Webflow
Poprzednie hasło reklamowe: Uruchom samodzielnie swoją stronę internetową.
Największa obiekcja klientów: Nie potrafię kodować.
Nowe hasło reklamowe: Uruchom samodzielnie swoją stronę internetową. Nie wymaga kodowania.

Robinhood
Poprzednie hasło reklamowe: Handel akcjami bez opłat.
Największa obiekcja klientów: Istnieje minimalna wielkość transakcji.
Nowe hasło reklamowe: Handel akcjami bez opłat. Brak minimalnych transakcji.

Slack
Poprzednie hasło reklamowe: Komunikacja ze wszystkimi w jednym miejscu.
Największa obiekcja klientów: Będzie kosztować zbyt dużo.
Nowe hasło reklamowe: Komunikacja ze wszystkimi w jednym miejscu. Za darmo dla zespołów.

Oczywiście, aby poradzić sobie z obiekcjami klientów, musisz wiedzieć jakie one są:
• Zapytaj swoich sprzedawców.
• Porozmawiaj ze swoimi klientami. Jakie pytania zadają? Jakie mają wahania?
• Zobacz o czym rozmawiają klienci i na co narzekają na forach i w mediach społecznościowych.
A następnie z wyprzedzeniem zajmij się ich największymi obiekcjami.