logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

E-mail marketing

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Email marketing Konwersja
Źródło:



Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć:
• Więcej otwarć
• Więcej klików
• Więcej subskrybentów

#1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA)

Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je kliknąć.

Oto kilka wskazówek jak tworzyć dobre CTA:
• Uderzający kolor
• Pogrubiony tekst
• Zorientowanie na korzyści
• Wysoki kontrast
• Strona czynna, a nie bierna

Spraw, by nie dało się ich nie kliknąć.

Chcesz również usunąć tarcie z wezwań do działania.

Zamiast mówić: "Zarejestruj się dzisiaj". Powiedz: "Zarejestruj się dzisiaj (karta kredytowa nie jest wymagana)".

Mniejsze tarcie → więcej kliknięć → większa sprzedaż.

#2. Zachęć ludzi do dzielenia się Twoją marką

Daj ludziom motywację do promowania Twojej firmy.

Może to być:
• Rabat
• Kredyt przy zakupach
• Gotówka
• Darmowa wysyłka
• Darmowy produkt przy zakupie
• Ekskluzywny dostęp do produktu
• Ekskluzywny dostęp do treści

To świetny sposób na powiększenie listy mailingowej.

#3. Wysyłaj treści stworzone przez inne osoby

Skończyły Ci się pomysły na e-maile?

Udostępnij treść innej osoby.

Dlaczego?
• Twoi subskrybenci otrzymują dobre treści
• Oszczędzasz czas
• Ktoś inny zyskuje ruch

To taka opcja Win-Win-Win (zyskujesz Ty, zyskują Twoi subskrybenci, zyskuje osoba, której treści udostępniasz)

P.S. Upewnij się, że podajesz autora treści.

#4. Używaj dedykowanego adresu "od"

Zamiast z adresu "no-reply@twojafirma.pl", wysyłaj wiadomości e-mail z adresu "imię@twojafirma.pl"

Jeśli to zrobisz, ludzie będą bardziej zaangażowani i odpowiedzą na Twoje e-maile.

#5. Wykorzystaj swoją stopkę e-mail

Zamiast używać tylko nazwy swojej firmy w stopce maila, użyj stopki w taki sposób, aby:
• Zapewnić drugie wezwanie do zakupu
• Poprosić o śledzenie w mediach społecznościowych
• Podkreślić referencje klientów
• Zachęcić ludzi do przeczytania bloga

Nie pozwól, aby ten Twój wysłany mail się zmarnował. Możesz na przykład w stopce dać link do strony, która zawiera wszystkie ważne informacje, albo link do kalendarza, gdzie ktoś może się umówić z Tobą na spotkanie.

#6. Podpatruj swoich konkurentów

Utwórz dodatkowe konto e-mail i zapisz się do newsletterów Twoich konkurentów.

Podpatruj i analizuje:
• Tytuły maili
• Teksty zamieszczane w podglądzie maili
• Czas dotarcia
• Projekt graficzny
• Treści maili

Zobacz co działa, aby później wykorzystać to u siebie.

#7. Twórz zwięzłe maile

Przeciętna osoba otrzymuje 121 służbowych wiadomości e-mail dziennie.

Każdy wysłany e-mail to kolejna pozycja na liście nieprzeczytanych maili.

Zwiększ szansę na przeczytanie wiadomości, pisząc je krótko i na temat.

#8. Twórz łatwe do przejrzenia maile

Ludzie na początku nie czytają e-maili, tylko je skanują.

Spraw więc, by Twoje e-maile były łatwe do skanowania:
• Łatwe do odczytania zdania
• Wypunktowania
• Ponumerowane listy
• Krótkie akapity
• Nagłówki i podtytuły

Najpierw skanują → potem czytają → potem kupują.