Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Większość osób ma problem z pozyskiwaniem e-maili i budowaniem własnej listy mailingowej.
Poznaj zatem 9 sprawdzonych technik powiększania listy mailingowej i to prawie bez ponoszenia żadnych kosztów.
#1. Lead magnety
Stwórz wartościowy lead magnet przyciągający uwagę taki jak:
• Ebook
• Samouczek wideo
• Lista kontrolna
• Szablon
• Mini-kurs
• Swipe File (gotowce)
• Infografika
• Ściągawka
Następnie zaoferuj je ludziom w zamian za ich e-maile.
#2. Pop-ups (wyskakujące okienka)
Utwórz wyskakujące okienko, które zawiera:
• Intrygujący nagłówek
• Zachętę (zniżkę lub kupon)
• Formularz do wpisania adresu e-mail
• Wyraźne wezwanie do działania, aby wysłać formularz z mailem
Uruchom pop-up po tym, jak użytkownicy odwiedzą Twoją stronę i będą na niej przez pewien czas, przewiną stronę w dół lub będą chcieli ją opuścić.
#3. Media społecznościowe
Wykorzystaj osobiste lub firmowe konta społecznościowych na:
• X / Twitter
• YouTube
…aby promować swoją listę e-mailową.
#4. Prezenty / nagrody
Ustal nagrodę, którą możesz rozdać ludziom np:
• Zniżka
• Pakiet
• Darmowy produkt
• Ekskluzywny bonus
• Rozmowa 1 na 1 z ekspertem
Następnie poproś ludzi o zapisanie się na Twoją listę, aby mogli oni zdobyć szansę na wygranie nagrody.
#5. Webinary
Organizuj webinary, podczas których ekspert opowiada o:
• Spostrzeżeniach branżowych
• Najlepszych praktykach
• Studiach przypadków
• Wprowadzaniu nowych produktów
• Na sesje pytań i odpowiedzi z uczestnikami
Poproś ludzi o podanie swoich adresów e-mail w zamian za dostęp do webinaru.
#6. Programy polecające
Zaoferuj istniejącym subskrybentom zachęty, takie jak
• Zniżki
• Gratisy
• Kupony
• Ekskluzywne nagrody
W zamian za te zachęty poproś ludzi, aby polecali zapis na Twoją listę swoim znajomym i członkom rodziny.
#7. Zapis na listę podczas realizacji zakupu
Na stronie płatności dodaj checkbox, po zaznaczeniu którego można dołączyć do Twojej listy e-mailowej.
Kilka wskazówek:
• Wyjaśnij ludziom korzyści płynące z dołączenia
• Wspomnij ludziom jakiego rodzaju e-maile będą otrzymywać
To bardzo proste, ale działa bardzo dobrze.
#8. Wzajemna promocja
Ta opcja działa najlepiej, jeśli masz już listę e-mailową. Wtedy:
• Dotrzyj do marek uzupełniających
• Zaproś je do współpracy, która polega na…
• …wzajemnym promowaniu swoich list e-mailowych.
Łatwy sposób na przekształcenie subskrybentów innych osób we własnych.
#9. Powiadomienia o wydarzeniach
Jeśli organizujesz wydarzenie takie jak:
• Warsztaty
• Konferencja
• Wprowadzenie produktu na rynek
• Premiera kolekcji
• Demonstracja na żywo
Poproś ludzi o e-mail, abyś mógł ich powiadomić o tym wydarzeniu.