logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

TikTok

Jak tworzyć treści, które znajdą się wysoko w wyszukiwarce TikToka?

SEO TikTok
Źródło:



TikTok staje się miejscem, gdzie ludzie nie tylko szukają rozrywki, ale także informacji. TikTok stale optymalizuje swoją wyszukiwarkę - dodał m.in. rekomendowane frazy do wyszukiwania oraz zwiększył liczbę znaków do 2200, więc możesz dodać więcej treści i zamieścić w niej więcej słów kluczowych.

Alex Garcia z bloga Marketing Examined daje kilka rad jak wyżej plasować się w wynikach wyszukiwania na TikToku.

1. Porównuj zapytania do wyszukiwarki

Alex pokazał to na przykładzie fraz: "Side Hustle" (Poboczne zajęcia) i "Boring Business" (Nudny biznes).

Hashtag #sidehustle ma 11,7 miliarda wyświetleń, a #boringbusiness ma 58,1 miliona wyświetleń. Poza tym:

#sidehustle ma:
• Wysoki wolumen wyszukiwania
• Duże znaczenie
• Wysoką trudność słów kluczowych

Z kolei #boringbusiness ma:
• Średni wolumen wyszukiwania
• Duże znaczenie
• Niską/średnią trudność słów kluczowych

Najlepiej więc pozycjonować się na frazy, które średni wolumen wyszukiwania, duże znaczenie i niską/średnią trudność słów kluczowych.

2. Sposób pozycjonowania

Załóżmy, że znalazłeś już frazę, na którą chcesz pojawiać się (pozycjonować) w wynikach wyszukiwania TikToka. Co teraz? Oto co powinieneś zrobić:

• Wybierz słowo kluczowe, które chcesz pozycjonować.
• Umieść je na swoim zdjęciu profilowym, tekście w twoim filmie, podpisach
• Dodaj odpowiedni hashtag oraz hashtagi pomocnicze

3. Stwórz serię filmów

Wokół tej frazy o łatwej lub średniej trudności do pozycjonowania stwórz serię filmów. Na przykład dla hashtaga #nudnybiznes możesz stworzyć serię o nazwie "Nudne pomysły biznesowe na 2023 rok". Dlaczego? Ponieważ osoba, która wyszukuje "nudne pomysły na biznes" zobaczy, że na Twoim kanale jest wiele filmów dotyczących tego tematu, to jest większa szansa, że będzie śledzić Twój kanał, a następnie zostanie Twoim fanem.