logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Chirp

Jak Chirp zmienił Karen w zupełnie nową osobę


Źródło:



Kreacje reklamowe (obrazy) są kluczowym elementem wpływającym na rentowność Twoich reklam (albo na jej brak).

Twoim zadaniem jako twórcy reklamy jest:
• Myśleć nieszablonowo
• Czerpać inspiracje od innych
• Wyjaśnić, co sprzedajesz
• Sprawić, by reklama była zwięzła i na temat

Poznaj więc reklamę marki Chirp (kółka pozwalające pozbyć się bólu pleców), z której wiele możesz się nauczyć. Reklamę możesz obejrzeć tutaj.

Co zrobiono dobrze w tej reklamie:

• Reklama zaczyna się w "formacie TikToka", pokazując kobietę krzyczącą na ludzi. Jest to takie "przerwanie wzorca" podczas oglądania telewizji, gdzie zawsze się dba o wysoką jakość produkcji, a materiały wideo pokazuje się w formacie poziomym.

• Reklama wykorzystuje popularność mema "Karen". Karen, czyli kobieta w średnim wieku, która ciągle krzyczy, chce rozmawiać z kierownikiem i ma nietwarzową fryzurę (a kto nie lubi oglądać pikantnych scen z Karen, która krzyczy na kogoś?):

Mem o Karen

• Reklama ta leci również na Facebooku. Wiele osób w komentarzach oznacza swoich znajomych imieniem Sharon. To doskonały pretekst do zaangażowania się i rozpowszechniania reklamy (efekt wiralowy).

• Następnie reklama przechodzi do stylu reality TV lub filmu dokumentalnego z dynamiczną zmianą pomiędzy główną bohaterką Sharon, jej działaniami w stylu Karen i podejściem jej męża.

• Przejście do produktu jest płynne, a sama jego prezentacja jest zabawna. To pozwala utrzymać uwagę widza.