logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Recenzja

Analiza recenzji produktów pod kątem reklam

Reklama
Źródło:



Osoby tworzące reklamy bardzo często polegają jedynie na intuicji i własnych założeniach, aby odpowiedzieć na pytania "dlaczego" klientów:
• Dlaczego powinni kliknąć Twoją reklamę
• Dlaczego powinni być podekscytowani Twoją marką lub produktem
• Dlaczego powinni dokonać zakupu

Dopóki nie zrozumiesz, które "dlaczego" naprawdę rezonują, Twoje kampanie nigdy nie osiągną pełnego potencjału.

Jeśli prowadzisz reklamy społecznościowe, wypróbuj te proste czteroetapowe ćwiczenie, aby odkryć koncepcje kreatywne o dużej sile oddziaływania.

Krok 1:

Zapisz 25 powodów, dla których ktoś powinien kupić Twój produkt.

Posłużymy się dla tego ćwiczenia hipotetycznym przykładem dezodorantu.

Krok 2:

Przejrzyj recenzje produktu i zrób listę wszystkich korzyści, o których mówią ludzie.

Jeśli ktoś powie:
"Jest trwały" - postaw plusik
"Jest naturalny" - postaw plusik
"Świetnie pachnie" - postaw plusik
"Jest trwały" - postaw drugi plusik

Krok 3:

Posortuj korzyści od największej do najmniejszej liczby głosów.

Krok 4:

Dopasuj 10 najważniejszych korzyści do swojej listy "dlaczego".

Teraz masz listę komunikatów dla 10 różnych argumentów reklamowych. Każdy z tych argumentów napisany jest przez klientów (używa słów klienta).

Każdy argument na liście powinien:
• W przystępny sposób wyjaśniać powód "dlaczego" klient powinien kupić ten produkt
• Pokazywać problem, który rozwiązuje
• Pokazywać korzyść, którą zapewnia

Przetestuj te argumenty w swoich kampaniach reklamowych, aby zobaczyć, co rezonuje. A następnie powtarzaj te, które dają najlepsze wyniki.