logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Taksówka Gett

Reklamy czarnych taksówek Gett


Źródło:



Gett jest konkurentem Ubera. Tyle, że to znacznie mniejsza firma, która nie może konkurować z Uberem pod względem szybkości, kosztów, rozpoznawalności marki czy wydatków na reklamę.

Nie oznacza to, że Gett stoi na straconej pozycji. Oto kilka reklam, które wymyślili:

Plakaty Gett

Musisz wiedzieć, że najbardziej rozpowszechnioną taksówką w Wielkiej Brytanii jest "czarna taksówka" - duży samochód, który wygląda jak prosto z lat 50-tych.

Co zrobili dobrze w tych reklamach?

Toczą inną walkę: Uber i Lyft walczą o koszty, czas oczekiwania i opcje przejazdu. To w zasadzie ta sama aplikacja. Zamiast tego Gett skupia się na zaletach dziwacznej czarnej taksówki: są duże, korzystają z pasów dla autobusów, są kultowe i są świetnym sposobem na pokazanie się na eleganckim wydarzeniu w szpilkach.

Są zabawne i zapadają w pamięć: Pozostawiają pozytywne skojarzenia z marką, czego wiele reklam nie robi.

Jednym z najważniejszych wskaźników reklamy jest zapamiętywalność. Rzadko zdarza się, że ktoś widzi reklamę i od razu dokonuje zakupu.

Zazwyczaj ludzie słyszą o marce lub produkcie dziesiątki razy, kiedy go nie potrzebują. Następnie zdarzenie wyzwalające powoduje, że w końcu podejmują działanie i kupują. Zazwyczaj kupują te produkty, które jako pierwsze przychodzą im na myśl i z którymi mają pozytywne skojarzenia.

Kreatywne, rymowane i żartobliwe reklamy są właśnie takimi, z którymi ludzie mają pozytywne skojarzenia.