logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Zero-klik

3 taktyki marketingowe zero-klik

Content Marketing Social media
Źródło:



Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi.

Co powinniśmy zrobić?

Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w SparkToro, uważa, że odpowiedzią są treści bez kliknięć.

A oto 3 taktyki na tworzenie treści bez kliknięć, którymi podzieliła się Amanda:

#1. Zdradź puentę

Przedstaw kompletną treść lub rozwiązanie w poście w mediach społecznościowych. Chodzi o to, żeby żadne ewentualne pytanie odbiorcy nie zostało bez odpowiedzi.

Może to sprawić, że staniesz się wiarygodnym źródłem i zbudujesz dzięki temu zaufanie i autorytet wśród odbiorców.

"Podzielenie się puentą to sposób na dostarczenie wartości z góry i wzbudzenie ciekawości do zgłębienia całej treści."

#2. Daj wszystko oprócz puenty

Zachęć odbiorców do zapoznania się z główną ideą, aby pobudzić ich ciekawość. Zapewniając wgląd w najbardziej atrakcyjną lub zaskakującą część treści w poście w mediach społecznościowych, możesz zachęcić odbiorców do kliknięcia.

"Ujawniając najbardziej wciągającą część treści w poście w mediach społecznościowych, tworzysz poczucie oczekiwania i przyciągasz odbiorców, którzy chcą dowiedzieć się więcej".

#3. Podsumuj sedno swojego pomysłu

Wyciągnij esencję swoich treści w zwięzłym, ale istotnym podsumowaniu w swoich postach w mediach społecznościowych.

To podejście pozwala markom dostarczać krótkie, znaczące komunikaty, które rezonują z odbiorcami, potencjalnie wzbudzając zainteresowanie i interakcję.

"Stworzenie atrakcyjnego podsumowania swojego pomysłu w poście pozwala natychmiast przyciągnąć uwagę odbiorców. Zachęca ich to do zaangażowania, dając przedsmak wartości, jaką oferujesz, bez konieczności przeglądania pełnej treści."