Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Dwie trzecie wyszukiwań w Google kończy się bez kliknięcia. LinkedIn, YouTube, TikTok, Instagram i inne platformy społecznościowe blokują posty z linkami zewnętrznymi.
Co powinniśmy zrobić?
Amanda Natividad, wiceprezes ds. marketingu w SparkToro, uważa, że odpowiedzią są treści bez kliknięć.
A oto 3 taktyki na tworzenie treści bez kliknięć, którymi podzieliła się Amanda:
#1. Zdradź puentę
Przedstaw kompletną treść lub rozwiązanie w poście w mediach społecznościowych. Chodzi o to, żeby żadne ewentualne pytanie odbiorcy nie zostało bez odpowiedzi.
Może to sprawić, że staniesz się wiarygodnym źródłem i zbudujesz dzięki temu zaufanie i autorytet wśród odbiorców.
"Podzielenie się puentą to sposób na dostarczenie wartości z góry i wzbudzenie ciekawości do zgłębienia całej treści."
#2. Daj wszystko oprócz puenty
Zachęć odbiorców do zapoznania się z główną ideą, aby pobudzić ich ciekawość. Zapewniając wgląd w najbardziej atrakcyjną lub zaskakującą część treści w poście w mediach społecznościowych, możesz zachęcić odbiorców do kliknięcia.
"Ujawniając najbardziej wciągającą część treści w poście w mediach społecznościowych, tworzysz poczucie oczekiwania i przyciągasz odbiorców, którzy chcą dowiedzieć się więcej".
#3. Podsumuj sedno swojego pomysłu
Wyciągnij esencję swoich treści w zwięzłym, ale istotnym podsumowaniu w swoich postach w mediach społecznościowych.
To podejście pozwala markom dostarczać krótkie, znaczące komunikaty, które rezonują z odbiorcami, potencjalnie wzbudzając zainteresowanie i interakcję.
"Stworzenie atrakcyjnego podsumowania swojego pomysłu w poście pozwala natychmiast przyciągnąć uwagę odbiorców. Zachęca ich to do zaangażowania, dając przedsmak wartości, jaką oferujesz, bez konieczności przeglądania pełnej treści."