Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Źródłem złych treści na LinkedIn nie jest złe pisanie, ale złe systemy.
Matt Grey podzielił się swoimi 8 kluczowymi strategiami, które pomogły mu pozyskać ponad 500 tys. obserwujących na LinkedIn.
Oto one:
#1. Wybierz jeden temat
Najlepiej jeśli zidentyfikujesz:
• Co kochasz
• W czym jesteś dobry
• Za co ludzie mogą Ci płacić
• Co może pomóc światu
#2. Wykorzystaj autentyczność
Autentyczność to tajna broń w walce o uwagę.
Dziel się swoimi unikalnymi doświadczeniami, wadami i życiowymi "lekcjami".
Nie staraj się być kimś, kim nie jesteś.
#3. Publikuj regularnie
Konsekwencja jest kluczem do budowania bazy subskrybentów na każdej platformie.
Stwórz harmonogram publikacji i się go trzymaj.
Zaplanuj treści i zabierz się do pracy.
Nie martw się, że Twoje posty nie są doskonałe.
#4. Skup się na napisaniu świetnych pierwszych linijek postu
Twój post na Linkedin jest jak artykuł, a pierwsze zdanie to nagłówek.
Twoja pierwsza linijka tekstu to jedyna szansa, aby przyciągnąć uwagę czytelników.
Pierwsza linijka tekstu często decyduje o tym czy post będzie wirusowy czy przepadnie.
#5. Pisz treści, które można skanować
Pisz tak, jak mówisz. Używaj krótkich, mocnych zdań przeplatanych z dłuższymi.
Zmieniaj rytm, aby Twoje teksty wręcz "śpiewały".
Treści, które można skanować = treści, które można udostępniać.
#6. Nie wymyślaj koła na nowo
Korzystaj ze sprawdzonych szablonów treści.
Analizuj treści twórców, którzy odnieśli sukces w swojej niszy. Przeanalizuj ich formuły. Dostosuj szablony do swojego unikalnego stylu i głosu.
Stań na ramionach gigantów, aż sam staniesz się jednym z nich.
#7. Bądź skoncentrowany
Możesz robić w 4 godziny więcej niż większość ludzi w tydzień.
Wystarczy, że:
• Wyeliminujesz rozpraszacze
• Przygotujesz się dzień wcześniej
• Skupisz się na zadaniach o dużym znaczeniu
#8. Zasada 80/20
20% wysiłku daje 80% wyników. Zidentyfikuj więc te kluczowe 20%.
Może to być:
• Zespół
• Treści
• Biznes
Użyj dźwigni, aby zwielokrotnić swoje wyniki.