logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

LinkedIn

Jak dojść od 0 do 500 tysięcy obserwujących na LinkedIn?

LinkedIn Społeczność
Źródło:



Źródłem złych treści na LinkedIn nie jest złe pisanie, ale złe systemy.

Matt Grey podzielił się swoimi 8 kluczowymi strategiami, które pomogły mu pozyskać ponad 500 tys. obserwujących na LinkedIn.

Oto one:

#1. Wybierz jeden temat

Najlepiej jeśli zidentyfikujesz:
• Co kochasz
• W czym jesteś dobry
• Za co ludzie mogą Ci płacić
• Co może pomóc światu

#2. Wykorzystaj autentyczność

Autentyczność to tajna broń w walce o uwagę.

Dziel się swoimi unikalnymi doświadczeniami, wadami i życiowymi "lekcjami".

Nie staraj się być kimś, kim nie jesteś.

#3. Publikuj regularnie

Konsekwencja jest kluczem do budowania bazy subskrybentów na każdej platformie.

Stwórz harmonogram publikacji i się go trzymaj.

Zaplanuj treści i zabierz się do pracy.

Nie martw się, że Twoje posty nie są doskonałe.

#4. Skup się na napisaniu świetnych pierwszych linijek postu

Twój post na Linkedin jest jak artykuł, a pierwsze zdanie to nagłówek.

Twoja pierwsza linijka tekstu to jedyna szansa, aby przyciągnąć uwagę czytelników.

Pierwsza linijka tekstu często decyduje o tym czy post będzie wirusowy czy przepadnie.

#5. Pisz treści, które można skanować

Pisz tak, jak mówisz. Używaj krótkich, mocnych zdań przeplatanych z dłuższymi.

Zmieniaj rytm, aby Twoje teksty wręcz "śpiewały".

Treści, które można skanować = treści, które można udostępniać.

#6. Nie wymyślaj koła na nowo

Korzystaj ze sprawdzonych szablonów treści.

Analizuj treści twórców, którzy odnieśli sukces w swojej niszy. Przeanalizuj ich formuły. Dostosuj szablony do swojego unikalnego stylu i głosu.

Stań na ramionach gigantów, aż sam staniesz się jednym z nich.

#7. Bądź skoncentrowany

Możesz robić w 4 godziny więcej niż większość ludzi w tydzień.

Wystarczy, że:
• Wyeliminujesz rozpraszacze
• Przygotujesz się dzień wcześniej
• Skupisz się na zadaniach o dużym znaczeniu

#8. Zasada 80/20

20% wysiłku daje 80% wyników. Zidentyfikuj więc te kluczowe 20%.

Może to być:
• Zespół
• Treści
• Biznes

Użyj dźwigni, aby zwielokrotnić swoje wyniki.