logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Copywriting

7 szablonów skutecznego copywritingu, których naprawdę potrzebujesz

Copywriting Pisanie
Źródło:



Istnieją setki szablonów copywriterskich.

Ale właściwie potrzebujesz tylko 7 do wszystkich swoich działań marketingowych.

Oto szablony, które z powodzeniem wykorzystasz do reklam, e-maili, postów w mediach społecznościowych itp.

#1. Do pisania reklam

Szablon AIDA:
• Attention (Uwaga): Złóż śmiałe oświadczenie.
• Interest (Zainteresowanie): Podziel się intrygującymi informacjami.
• Desire (Pragnienie): Przedstaw korzyści z produktu.
• Action (Działanie): Wezwij do zapisania się (rejestracja) lub zakupu.

#2. Do pisania stron sprzedażowych

Szablon PASTOR:
• Problem: Podkreśl problem klienta.
• Amplify (Wzmocnij): Spraw, by problem stał się bolesny.
• Story (Historia): Podziel się przekonującą historią.
• Transformation (Transformacja): Wyjaśnij proces.
• Offer (Oferta): Opisz, co oferujesz.
• Response (Reakcja): Poproś o odpowiedź.

#3. Do pisania e-maili

Szablon BAB:
• Before (Przed): Opisz sytuację przed wprowadzeniem Twojego rozwiązania.
• After (Po): Pokaż pozytywną zmianę po zastosowaniu Twojego rozwiązania.
• Bridge (Most): Połącz "przed" i "po" z twoim produktem.

#4. Do pisania postów na blogu

Szablon PAS:
• Problem: Porusz to, co ich niepokoi.
• Agitate (Agituj): Wywołaj związane z tym emocje.
• Solution (Rozwiązanie): Przedstaw rozwiązanie problemu.

#5. Do pisania postów w mediach społecznościowych

Szablon ACE:
• Attention (Uwaga): Spraw, by przestali przewijać ekran.
• Content (Treść): Dostarczaj wartościowych informacji.
• Engage (Angażuj): Zachęcaj do komentowania, udostępniania lub polubienia.

#6. Do tworzenia stron typu opt-in

Szablon 3S:
• Specific (Konkretnie) : Opisz szczegółowo co oferujesz.
• Short (Krótko): Wiadomość powinna być krótka i na temat.
• Strong (Silny): Umieść silne wezwanie do działania (przycisk rejestracji).

#7. Do pisania VSL (Video Sales Letter)

Szablon STAR:
• Situation (Sytuacja): Przedstaw atrakcyjną sytuację.
• Task (Zadanie): Nakreśl zadanie mające na celu rozwiązanie sytuacji.
• Action (Działanie): Pokaż działania potrzebne do wykonania zadania.
• Result (Wynik): Pokaż wyniki tych działań.