Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Paddy Galloway ma kanał na YouTube. Udało mu się zebrać ponad pół miliona subskrybentów publikując jedynie 33 filmy! O tym, że się zna na tym co robi niech świadczą też współprace z kanałami takimi jak Mr. Beast i RedBull, które Paddy pomagał rozwijać.
Szukając pomysłów na wideo Paddy najczęściej przeprowadza burzę mózgów i ze 100 pomysłów wybiera tylko jeden.
Oto 5 kluczowych rzeczy, których szuka w pomysłach na film:
#1. Odwołanie się do podstawowych, przypadkowych i nowych odbiorców
Twoje pomysły na treści muszą być skierowane do trzech grup odbiorców, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców:
• Główna: to są zagorzali fani, którzy oglądają każdy Twój film.
• Okazjonalna: widzowie ci czasami oglądają i angażują się, ale tylko w wybrane tematy, które ich interesują.
• Nowa: są to widzowie, którzy mogliby być zainteresowani Twoimi treściami, ale jeszcze do nich nie dotarłeś. Tutaj wykorzystujesz popularne tematy, aby ich przyciągnąć i zapoznać ich z Twoim kanałem.
#2. Pomysł łatwy do przekazania w tytule lub miniaturze
Twój pomysł na treść powinien być łatwy do przekształcenia w jasny i atrakcyjny tytułu oraz miniaturę.
Musisz wyłuskać sedno tego, co sprawia, że Twój film jest interesujący i wartościowy. Dlatego zadaj sobie pytanie: "Czy mogę przekazać kluczowy punkt w zwięzłym, przyciągającym uwagę tytule?"
Im łatwiej jest potencjalnym widzom zrozumieć, co oferuje Twój film, tym bardziej prawdopodobne jest to, że go obejrzą.
#3. Unikalna i nowatorska wartość
To jest sposób na wyróżnienie się w natłoku podobnych treści.
Staraj się podejść do tematu z innej perspektywy, tak jak nikt nie robił tego do tej pory. W ten sposób możesz stworzyć własną niszę.
Zastanów się jak podejść do tematu w sposób, który jest świeży, zaskakujący i wyjątkowo wartościowy dla Twoich odbiorców.
#4. Połącz jeden lub więcej formatów wirusowych
Twój pomysł powinien być możliwy do przedstawienia w co najmniej jednym wirusowym formacie odpowiednim dla platformy, na której publikujesz.
#5. Pytaj znajomych i przyjaciół
Jak reagują Twoi znajomi, gdy dzielisz się z nimi pomysłem na treść? Jeśli są bardzo podekscytowani to masz dobry pomysł na wideo.
Zwracaj uwagę na te emocjonalne sygnały. Najczęściej prowadzą one do następnego świetnego filmu.