logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Słabość

Dlaczego warto być szczerym ze swoimi wadami?

Copywriting Pisanie Taktyki marketingowe
Źródło:



Bardzo niewiele osób (i firm) jest gotowych na:
• Przyznanie się do swoich wad
• Odstraszanie ludzi
• Denerwowanie innych osób

To właśnie dlatego bycie wyjątkowo szczerym w kwestii swoich wad ma tak potężną moc. A to dlatego, że inni tego nie robią.

Bądź gotów na autoironię

To niezwykle odważne, aby krytykować swój produkt za cechę, którą wiele osób uważa za ważną.

Bycie szczerym ze swoimi wadami działa z kilku powodów:
Buduje zaufanie. Jeśli jesteś skłonny szczerze mówić o wadach swojego produktu, ludzie ufają, że mówisz im prawdę o jego mocnych stronach.
Informuje, dla kogo produkt jest przeznaczony. Wszyscy chcemy produktu dostosowanego do naszych specyficznych potrzeb. Jednak większość firm stara się zadowolić wszystkich.
Wada jest również mocną stroną. Zawsze istnieją kompromisy. Jeśli coś jest lepsze w jednej rzeczy, staje się gorsze w innych. Na przykład:
➡ Jeśli samochód jest ładny, jest drogi.
➡ Jeśli samochód jest szybki, zużywa dużo paliwa.
➡ Jeśli Twój samochód ma miejsce dla 7 osób, może być pełen hałaśliwych dzieci.

Bądź gotów odstraszać ludzi

Zrób to, czego większość innych marek nie jest gotowa zrobić:
• Przyznaj się do swoich wad.
• Odstrasz ludzi.
• Zdenerwuj tych, którzy nie są Twoimi docelowymi klientami.

To pozwoli Ci przyciągnąć do siebie odpowiednich ludzi (idealnych klientów)!