Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Bardzo niewiele osób (i firm) jest gotowych na:
• Przyznanie się do swoich wad
• Odstraszanie ludzi
• Denerwowanie innych osób
To właśnie dlatego bycie wyjątkowo szczerym w kwestii swoich wad ma tak potężną moc. A to dlatego, że inni tego nie robią.
Bądź gotów na autoironię
To niezwykle odważne, aby krytykować swój produkt za cechę, którą wiele osób uważa za ważną.
Bycie szczerym ze swoimi wadami działa z kilku powodów:
• Buduje zaufanie. Jeśli jesteś skłonny szczerze mówić o wadach swojego produktu, ludzie ufają, że mówisz im prawdę o jego mocnych stronach.
• Informuje, dla kogo produkt jest przeznaczony. Wszyscy chcemy produktu dostosowanego do naszych specyficznych potrzeb. Jednak większość firm stara się zadowolić wszystkich.
• Wada jest również mocną stroną. Zawsze istnieją kompromisy. Jeśli coś jest lepsze w jednej rzeczy, staje się gorsze w innych. Na przykład:
➡ Jeśli samochód jest ładny, jest drogi.
➡ Jeśli samochód jest szybki, zużywa dużo paliwa.
➡ Jeśli Twój samochód ma miejsce dla 7 osób, może być pełen hałaśliwych dzieci.
Bądź gotów odstraszać ludzi
Zrób to, czego większość innych marek nie jest gotowa zrobić:
• Przyznaj się do swoich wad.
• Odstrasz ludzi.
• Zdenerwuj tych, którzy nie są Twoimi docelowymi klientami.
To pozwoli Ci przyciągnąć do siebie odpowiednich ludzi (idealnych klientów)!