logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Saab

Jak Saab "odstraszał" klientów?


Źródło:



O tym, że warto przyznawać się do swoich wad, bo może to mieć bardzo pozytywne przełożenie na Twój biznes, dowiesz się z tego wpisu.

Z tej strategii skorzystała firma Saab, która w swojej reklamie wyraźnie mówiła, do kogo jest skierowany ich produkt (a do kogo absolutnie nie).

Hasło reklamowe Saaba brzmiało: "Sportowy sedan dla tych, którzy odziedziczyli mózg zamiast majątku."

SAAB

Zamiast obrażać produkt, obrażali ludzi, którzy kupują produkty ich konkurencji (a mówiąc szczerze, to niewielka grupa osób, które stać na zakup samochodu sportowego).

Piękno tej reklamy polega na tym, że pośrednio przyznaje ona, że Saab nie jest niczyim wymarzonym samochodem.

To odważna rzecz!

Saab nawet nie próbował konkurować z Ferrari i Corvette.

Zamiast tego umieścił swój samochód w swojej własnej kategorii: Praktyczny i niedrogi samochód, który jest również sportowy.